Filter

Superservice

Ik ben superblij met mijn ring met gravering Het zou 8 tot 9 dagen duren voordat hij geleverd werd maar binnen 4 dagen had ik hem al in huis ...helemaal top

Mooi

Prachtig

Het sieraad is werkelijk prachtig, ik ben er heel blij mee. De prijs hoort goed bij de kwaliteit en de bestelling was heel snel bij mij aangekomen.

Meer dan geweldig

Heel snel aangekomen. Ik meer zeer zeer te vrede. Ze zijn echt heel erg mooi. Heek heel erg bedankt. Hier ga ik zeker vaker bestellen. Love you.

Eerste keer besteld maar erg goed en netjes snelle levering!!! Echt top, ga zeker meer bestellen

Mooi fijn armbandje met naam zoals verwacht.

Snel geleverd en mooi gegraveerd.

uitstekende service

Uitstekende service en prima mee denken bij het verkrijgen van een vingerafdruk bij een klein mensje van 1 jaar. Zeer tevreden met het resultaat.

Snelle levering. Materiaal lichter dan verwacht

Ik heb een hanger met een gegraveerde foto besteld. Ik kreeg vrij snel een model ter beoordeling toegemaild. De afbeelding zag er prima uit en de levering volgde binnen 3 dagen (dus erg snel). De hanger vind ik alleen een beetje dun. Ik had hem wat robuuster verwacht.

Klant vriendelijk en snelle levering

Klant vriendelijk en snelle levering

top

voor kerst voor mijn moeder een ketting besteld met de namen van mij en mijn zusje. hoewel de website aangaf dat de ketting niet voor kerst zou binnen zijn (dit was mijn eigen schuld en zelf te laat besteld) was deze toch onwijs snel verzonden en zelfs eerder binnen dan verwacht. dus kan er alleen maar positief over spreken.

Matig

Mijn ketting zelf is mooi Echter lijkt de T, door de krul van de sierletter, op een J waardoor het lijkt alsof er een hele andere naam staat. Dit is erg jammer...

Bestelling niet compleet werd weinig aan gedaan.

Ik had een gouden ketting met hangertje besteld alleen heb ik de ketting nooit mogen ontvangen. Eerst werd er al laat gereageerd waardoor ik dus een eendere ketting heb gehaald. Toen er eenmaal gereageerd werd wouden ze een nieuwe ketting voor de helft van de prijs opsturen. Dus heb ik voor 240 euro dan een kleine gouden ketting. Ik had gevraagd om een vergoeding van 100 euro ipv de volle 160 zodat we beide elkaar tegemoet konden komen maar daar werd niets mee gedaan. Ik vind het ronduit schandalig dat een webshop als dit zo met z’n klanten om gaat.

Uitstekende klantenservice en kwaliteit

Uitstekende afhandeling van mijn specifiek verzoek en de halsketting is prachtig.

Goede en snelle service mooie producten

Goede en snelle service mooie producten

Mooi en snel

Precies wat ik verwachtte. Geboorte hangertje van ons zoontje(2j) wel al bijna maar altijd al zoiets willen hebben maar vond niet iets naar mijn smaak en betaalbaar. Nu 2de keer besteld voor mijn partner hij wilde ons zoontje en mijn naam.

Wisselend!

Helaas betaald voor verzendkosten zodat het eerder binnen was en mijn vriend en ik de ringen samen konden ontvangen uitpakken en bekijken. En het duurde alsnog 2 weken voordat die binnen was. Ondanks dat kerst en oud/nieuw in die weken zat, vind ik dat alsnog nog wel asociaal. Ik betaal voor eerdere levering, zodat wij het samen uit kunnen pakken(ik was bij hem en ging 2 januari weer na huis), komt het pas 4 januari binnen. Als het niet kan eerder leveren ivm kerst en oud/nieuw, waarvoor je dan wel verzendkosten betaald, hoor je dat neem ik aan op de site te vermelden of niet als optie erbij te zetten!! Daarin tegen wel erg tevreden over de ringen en zijn ze zeker heel erg mooi en mooi gegraveerd ook!

Hele goede ervaring

Snel is huis mooi afgewerkt erg tevreden over de klantenservice. Zeer tevreden

Mooie ring en goede kwaliteit Lettertype is heel duidelijk zichtbaar

Goede service, mooi product

Hele fijne goede service, maar nog belangrijker. Het graveren is super mooi gedaan!

Ik vond het netjes dat ze een ontwerp hadden gestuurd met wat wij erin gegraveerd wilde hebben! Het eindrestultaat is ook super mooi! Mijn vader was super blij met de ring, met de vingerafdruk van zijn overleden moeder erin.

wel goed

dit armbandje ziet er goed uit. in 2017 babyvoetje met geboorte steentjes bestel zag er mooi uit helaas na 1 jaar was ik bij 1 al het steentne kwijt.

Geweldig transparant

Hangertje uitgezocht en erbij geschreven of het ook mogelijk was de gravure in een schuin lettertype te krijgen. Dit verzoek zag ik ook terug op de orderbevestiging. Héél transparant : je wordt voortdurend op de hoogte gehouden. Ondanks feestdagen super snelle levering. Prachtige hanger mét schuin lettertype!! Super mooi. Aan te bevelen hier te bestellen!!

Mooie ketting voor mijn vrouw was ondanks de feestdagen binnen een week binnen top bedrijf

Duurt lang

Ik heb mijn ketting midden december besteld en het is nu begin januari. Ik vind dat het wel een beetje lang duurt.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE