Filter

mooie sieraden en snelle levering

Met aardig en zeer leuk personeel contact gehad omdat ik niet zeker was van de te downloaden bestanden, hierdoor had ik mijn bestelling vrij laat definitief verzonden. Toch was alles binnen de afgesproken tijd in huis, terwijl het precies voor de feestdagen was. Ook fijn dat er even een voorbeeld gestuurd wordt hoe het eruit komt te zien. Echt mooie sieraden, veel waar voor je geld! Mijn kinderen zijn er erg blij mee.

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze, goede kwaliteit, prettig geprijsd!

Zeer mooi

Snel geleverd en mooie ketting

Top weer

Mooie ring besteld met vingerafdruk en naam van m'n zoontje. Weer mooi afgewerkt en best snel geleverd. Eerst een voorbeeld gekregen of je het ermee eens bent, goeie service. Dit was m'n 2e bestelling, blijft een aanrader :)

had gevraagd voor titanium, kreeg er geen antwoord op. vriendin is allergisch voor zilver. kan de ke

had ook gevraagd voor een spoedbestelling, ook extra betaald, toch 1 week moeten wachten.

Wij hadden een ketting besteld voor onze moeder met de namen van haar kids en klein kids.. Snel bezorging gekozen en binnen 3 dagen had ik de ketting al binnen. Super mooie ketting

goede site

Prachtige ketting heel blij mee.

Top sieraden snel geleverd, vakwerk

2 vriendschapsringen besteld. Snel geleverd en super mooi. Kwaliteit en prijs zijn zeer goed.

fantastisch

een emotioneel hangertje laten maken.super snel binnen.en omdat ik niet zo handig ben met computers en de kortingscode niet had ingevuld toch nog 10 procent retour gekregen.super bedankt.groeten mirella

Goede service, ook erg snel binnen!

Heb een hele goede ervaring!

Super goed mooi en snel binnen

Het een super mooi en goed bedrijf ga volgende keer zekker weer doen

Nog steeds niets ontvangen

Ik wacht nog steeds op mijn hanger

Mooie ketting

Super mooi gegraffeerd. Netjes en snel verzonden. Zeer blij mee

Perfect! Vriendelijke en goede service! En ondanks kerstdrukte supersnel in huis!

Bijna onwaarschijnlijk snel geregeld, gemaakt en in huis! Ook heel behulpzaam mee gedacht over het ontwerp en de mogelijkheden. Goed geholpen! En dus super snel de volgende dag al, in huis!

Top produkt

Mooi product om te zien

Lekker snel, zelfs tijdens de kerstdrukte

Prima verlopen, resultaat ook mooi. Alleen was het wat minder dat de bestelling van meer dan 400 euro een dag in de buitenbrievenbus lag. Maar dat is meer een ding van post.nl denk ik.

Heel erg goed en toen we het ontvingen zag het er prachtig uit. Helaas zat er een klein krasje naast de vingerafdruk maar kon het direct terug sturen zodat ze het konden weg poetsen.

Super mooi

Ketting met infinity teken besteld met 2 namen erin, echt mooier dan verwacht! Je namelijk nooit weet hoe het graveren uitpakt! Top gedaan!

Super behulpzaam en alles is mogelijk

Snelle levering ondanks persoonlijke aanpassing

Prima, goed verpakt en snel

Snelle levering en goed verpakt

Snelle en correcte levering

Mooie hanger besteld voor oma met de namen van alle kleinkinderen er op. Prachtig kerstcadeau.

Snelle levering, in mooi doosje. Mooie garnering ♡

Snelle levering. Artikel prima voor elkaar.

Prima en snel geleverd

310 Opaal