Filter

Mooi product en goed kwaliteit

Goede snelle mooie artikelen

Ik dacht laat ik mijn dochters en vrouw verrassen, was eigenlijk te laat voor kerst maar het kado was toch op tijd. Complimenten hiervoor, binnen 2 dagen geleverd.

mooi sieraad

snel geleverd

bijzonder mooi sieraad en perfekte , snelle behandeling

zeer snelle levering ; uitstekend en snel contact klantenservice ; bijzonder sieraad ; verzorgde levering ; dikke pluim!

Top mooi product

Top mooi product snel geleverd heb niets dan lof.

Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Ondanks dat ik erg laat was met bestellen kwam mijn bestelling netjes voor kerst binnen! We hadden het niet verwacht wegens alle drukte maar toch maakte Names4ever hun afspraak waar! Bestelde producten zijn mooier dan we hadden verwacht gezien de snelle levering en service. Mooie prijzen , nog mooiere sieraden en lieve vriendelijke behulpzame mensen. Zeker een aanrader !!!!

Top, goede opvolging. Eerlijk en rechtuit.

Vele vragen gesteld, allen even vriendelijk beantwoord. Het pakketje op de afgesproken datum ontvangen. Na ontvangst en betaling alle vragen even vriendelijk blijven beantwoorden. Fijn winkelen zo!

Snelle levering. Goede kwaliteit

Armband is mooi, gravure ook. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Mooie aparte sieraden

Had al een ketting besteld nu weer dus ben er erg blij mee

Prima kwaliteit.

Keurig op tijd geleverd en product zoals verwacht.

Voor het eerst een hangertje van babyvoetjes in goud besteld mooi gegraveerd ben er erg blij mee mooi cadeau neem hem mee naar Londen als cadeau .Hartelijk dank TT

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie sieraden zeker een aanrader

Mooi product en snelle levering

De vingerafdruk op het hartje is mooi vormgegeven, maar had wat mij betreft iets dieper gegrafeerd mogen worden! Met meer reliëf!

Prima klantverwachting gemanaged. Het product voldoet aan de verwachting.

Goede communicatie, snelle levering en een fantastisch product!!!

Al een hele lange tijd naar leuke graveerplaatjes gezocht met konijnen erop. En bij jullie meerdere opties te krijgen. Snelle levering en goede/snelle communicatie en het resultaat is geweldig. Dus van deze konijnengek een "dank jullie wel". Ik ben er ontzettend blij mee.

mooie artikelen voor een hele scherpe prijs

........Was naar iets speciaals aan het zoeken op het internet voor mijn vriendin. Kwam op de website van Names4ever.nl Zocht wat subtiel en niet opvallend moest zijn ,toen vond ik dat met die ene letter aan een hangertje erg leuk. Iets wat je niet gauw tegen komt. Vond dat je het kinderlijk eenvoudig kon bestellen zonder moeilijke website en zeer overzichtelijk. Verder een snelle levering, kwam sneller dan ik had durven dromen. Dus zal ik zeggen laat vooral de website ongemoeid zo verder.........

Mooie producten en snelle levering

Goeie kwaliteit en mooie geleverd in een mooi doosje dus leuk om cadeau te doen

Ik had het zilveren hart met geboortesteen besteld. Bij het invullen van de datum perongeluk verkeerde datum ingevuld, kreeg naderhand een mail met de vraagof deze wel klopte, deze is na mail cantact aangepast. De hanger was iets groter dan ik verwacht had, maar zeker niet minder tevreden over. Was erg snel bezorgd. Op zaterdag besteld en op woensdag al in huis.

Goede service en uitvoering

Product snel gekregen en was ook zoals de productomschrijving was. Om en om een hele goede ervaring

Het was zo als beschreven

Goed quality

Superieur 😍😍😍😍😍😍

Gewoon een geweldige site met mooie spullen die ook mooi blijven

Heb er zelf 2 keer een sieraad gekocht waarvan ik 1 letter fout op had geschreven, mijn fout dat was Jammer ,maar de servers waren uitstekend Een dikke 10 hier voor

Super mooi !

Een ketting besteld met een plaatje met 2 namen erin ! ( speciaal om 2 namen ipv 1 gevraagd) Echt super mooi en heel duidelijk gegraveerd , zo blij mee ! En leuk verpakt

Mooie ringen met duidelijke gravering

Super goede service. Ook als je iets wilt wat niet op de site staat

Heel goede service en zeer snel reactie terug per mail.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE