Filter

Hele mooie ketting, met mooie schakel

Snelle levering, en goede service!!

Alles klopt

Keuze, kwaliteit, levering en prijs zijn oké.

Goede klandizie mooi en snel geleverd! Top!!

de producten zien er goed uit en zijn leuk verpakt

Ik heb al eerder een hanger met ketting gekocht bij Names4ever, die werd door de ontvanger zeer op prijs gesteld. Daarom heb ik nu weer gekozen voor sieraden van Names4ever.

Letter en ketting verkleurd

Ketting verkleurd naar zwart

Mijn bestelling van een sieraad met vingerafdruk van mijn overleden man is super goed verzorgd. Ben heel tevreden over de uitvoering. En ook de bezorging was heel goed netjes verpakt heel fijn. Hartelijk bedankt!!

Mooi maar kwetsbaar

Positief: - snelle levering - mooie designs - makkelijk Negatief: - ik vind de hanger supermooi, maar de ketting daarentegen is echt heel dun en daarom waarschijnlijk superlwetsbaar. - prijs/kwaliteit

Geweldig ! Snel en goed

Mijn naam ketting was makkelijk te bestellen. Ik kon aangeven hoe snel ik deze wilde ontvangen. Ik had gekozen voor binnen 4 dagen, en het was er al na 2 dagen of zo. Echt snel, ketting was precies wat ik had aangegeven! Al met al een aanrader!!

Heel mooi gemaakt en goeie service!

Mooie ketting en mooi gegraveerd!

Snelle levering, mooi product

Het product is mooi en keurig afgewerkt. Ik had gekozen voor snelle levering en dat was echt supersnel. Zeer tevreden.

Prachtig sieraad

Een Prachtige hanger besteld en hij werd al super snel geleverd. Hij kwam in een mooi doosje en de hanger was schitterend. Ik had een opmerking gemaakt en ook deze was verwekt. Een geweldig kadootje voor een jarige en met een mooi prijskaartje. Top top top!

Eerst minder daarna top

Mijn pakketje was en is nog verloren gegaan bij de post maar zonder problemen hebben ze weer er een opgestuurd zelfs met spoed.communicatie met Cynthia was top .ga zeker daar nog eens bestellen

Snelle levering, mooi verpakt en top kwaliteit

Super mooi en snel geleverd

Precies zoals de afbeelding. En sneller geleverd dan verwacht

Prachtig sieraad, en sneller geleverd dan gedacht!

Levertijd stond vermeld.als 8 tot 9 werkdagen. Had hem in 4 dagen binnen! Toch nog op tijd voor de verjaardag van mijn vrouw😁

heel mooi en snel geleverd

ik heb de vingerafdrukken van mijn overleden ouders laten graveren. Dit is erg mooi gedaan. Het is een mooi bedeltje geworden met veel emotionele waarde. Hartelijk dank hier voor

Slechte kwaliteit

Kwaliteit is slecht, band van de ketting direct stuk, hangertje is de naam amper van te zien en de andere wel. Zonde van het geld.....

uitstekend

hele snelle levering . Top !!!!

Mooie naamketting, snel geleverd!

Heb een naamketting voor de verjaardag van mijn dochter besteld. Op diverse andere sites moest ik daar minimaal 14 dagen op wachten. Niet bij Names4ever gelukkig. Had hem binnen 4 dagen in huis! Mooie ketting, goede kwaliteit. Mijn dochter is er super blij mee! :)

Super mooi

Zag er heel goed uit , mooi in een kadodoosje en op tijd geleverd

heel erg mooi!

een gegraveerde sterrenbeeldhanger en een naamhanger in zilver besteld. Netjes verpakt in een mooi doosje. Beide hangers zagen er heel erg goed uit! Wij zijn er blij mee!

Product is mooie en met zorg gemaakt dat kan je zien, erg tevreden hiermee. Het enige gekke is wel dat er getekend moet worden bij het ontvangen van het pakket, dit is dus niet gebeurd de postbode heeft zelf een kabel gezet en het pakketje via de brievenbus binnen gegooid, gelukkig heeft onze hond het niet gepakt en al voor ons open gemaakt. Maar aan jullie is dit niet te wijden, ik zal zeker jullie bij vrienden en kennisen aanraden. Top.

Product valt tegen

Op afbeelding leek product mooi, en in werkelijkheid valt het product wel tegen

Kado voor dochter, zoeken zoeken.. moest uiteindelijk een naam ketting worden. Vele sites bekeken en de meeste 3 wel en levertijd. Bij jullie was dit al een stuk minder, bij gratis verzenden. Als iets betaalde voor verzenden zou het 3 tot 5 werkdagen zijn.. Uiteindelijk woensdag avond besteld en zaterdag in huis! Gewoon supersnel! Mooi in doosje verpakt om zo te kunnen geven. Ga jullie zeker onthouden!

Geweldige producten en een SUPER SERVICE

Altijd leuke aanbiedingen en ook echt een super service. Ik raad iedereen aan om hun sieraden hier te kopen en zal zelf ook blijven kopen.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE