Filter

Geweldige producten en een SUPER SERVICE

Altijd leuke aanbiedingen en ook echt een super service. Ik raad iedereen aan om hun sieraden hier te kopen en zal zelf ook blijven kopen.

heel tevreden!!!

op tijd geleverd,mooie kwaliteit.echt een aanrader.

zeer tevreden. bestelling is vlot gegaan en levering was dag vroeger. Kan zijn ik het verkeerd gezien had maar dacht namen in ring gegraveerd gingen worden maar zijn echter gedrukt dus hoop het er niet zo gemakkelijk kan van af gaan maar voor de rest zeer tevreden dus 9 punten van mij

Goede service, duidelijke communicatie en een mooi hangertje.

Voor oma een hangertje besteld met de vingerafdruk van mijn zoon. Vooraf wilden we graag weten of de vingerafdruk geschikt is, daar kregen we heel snel antwoord op met een mooi voorbeeldje. Het hangertje is snel geleverd, verpakt in een leuk doosje en het hangertje is heel mooi geworden. Oma is er vast heel blij mee!

Super mooi, goeie service

3 armbandjes besteld, mooi verpakt en goed gegraveerd, heel erg blij mee

Zeer mooi geworden!

We hebben een hangertje met 2 vingerafdrukken besteld. Het was een snelle levering en een duidelijke proefafdruk. En er is idd gebruik gemaakt van de echte vingerafdruk en niet een verzonnen afdruk. Mijn man was wat achterdochtig, je hoort tenslotte ook wel eens slechte dingen over sommige internetbedrijven. Maar bij names4ever kun je zeker bestellen!!! Nogmaals dank voor het mooie kado.

Super snelle levering en heel mooi

Ik kreeg de ketting sneller binnen dan verwacht ook netjes dat het via PostNL gaat en dat er voor getekend moet worden. Ik vind de ketting super mooi moet alleen nog wachten tot de kerst wan dan krijgt mijn dochter hem pas

Super mooie naam ketting/snelle levering/vriendelijke prijs

Al de 3e naam ketting bij Names4ever besteld. Deze is ook nu weer super mooi gemaakt. Levering binnen 5 dagen. Ik ben zeer tevreden over de geleverde naam ketting.

Super snelle levering en mooi

Alles keurig ingepakt en snelle levering ik niet anders zeggen dan ben er heel blij mee

Leuke en schattig armbandje dat helaas heel snel lelijk wordt...

Het zilveren armbandje is super leuk en ik was er heel blij mee. Echter zitten er nu al heel veel krassen op en is hij niet meer zo mooi... Ik draag hem overdag en doe niks actiefs dus daar kan het niet van komen. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Het is een cadeau van mijn moeder omdat ik twee kindjes heb en ik hoop dat het armbandje nog jaren mooi mee kan.

Super snelle goede service

Goede snelle levering van een mooi product. Echt een aanrader voor iedereen!

Super mooi!!!

Super mooi en snel

Heel mooi en super snel. Ik had gevraagd of ze het eerder konden leveren dan eigenlijk de levertijd was, zodat we het kadootje nog op tijd voor haar verjaardag konden geven. Dat hadden ze ook voor elkaar gekregen. Heel blij mee

geweldig

Meerdere malen bestelling gedaan en altijd netjes verpakt en op tijd geleverd!!

Super snel en super mooi

Echt top en was supersnel geleverd

Helaas brak mijn gekochte zilveren ketting vrij snel maar slechts 1 mailtje en binnen 2 dagen lag er een nieuwe in de brievenbus TOP service

Super!!

Ik had gevraagd of t met spoed kon omdat t n kadootje was en t was optijd binnen Echt top

Super snelle levering

Geweldig, heel blij mee! Mooier als gedacht en eerder thuis gekregen dan verwacht. Een top kado!

Een super ervaring, beter dan gehoopt! Dus helemaal blij mee! En aanbevelen doe ik jullie zeker!

Verrassende geweldige service

Zeer aangenaam en correct! En zeer meedenkend, plus een geweldige sevice!

erg goed

Top ketting en snelle levering

Top producten en snelle levering!

Super ketting binnen in een hele snelle tijd!

top

Snelle levering en mooie product.

Fijne website met snelle en duidelijke reacties

Mooie website, personeel reageert duidelijk en snel op een vraag. Geven klant een goed gevoel, producten zijn net even exclusiever dan anderen, ga zo door.

Heb vingerafdruk in hartje laten maken. Ben super tevreden over het resultaat . En over de service die ze bieden omdat ik in eerste instantie niet blij was met mij eerder bijgevoegde vingerafdruk.maar mocht dit alsnog aanpassen.super lief. En niet te vergeten snel in huis.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE