Filter

Heb vingerafdruk in hartje laten maken. Ben super tevreden over het resultaat . En over de service die ze bieden omdat ik in eerste instantie niet blij was met mij eerder bijgevoegde vingerafdruk.maar mocht dit alsnog aanpassen.super lief. En niet te vergeten snel in huis.

Helemaal top

Snelle levering, nette klantenservice en vooral een heel mooi product

super service

Dit was de tweede x dat ik een bestelling gedaan had en ben wederom super tevreden ,ze denken zelfs mee met de inscriptie dus dan zie je dat het persoonlijk wordt bekeken ben super tevreden ,en ga zeker in de toekomst weer iets bestellen

Super snelle service

Zeer tevreden over de service. Heel mooi product mogen ontvangen

Tot nu toe tevreden

Ik ben tevreden over de levering van mijn bestelling. Ik heb alleen €26,95 teveel betaald waarover ik ondanks een mail en een telefoongesprek nog niets vernomen heb. Ik hoop dat een en ander snel gecorrigeerd wordt Inmiddels is alles naar tevredenheid geregeld. Ik zal waarschijnlijk in de toekomst nog vaker gebruik maken van deze site

Ik ben heel tevreden.

Zowel de bestelling als de levering verliep heel vlot en exact zoals was aangegeven. Het bestelde product was precies wat ik ervan verwacht had en werd zeer goed verpakt verzonden c.q. geleverd.

Geweldige hulp en medewerking

Ik heb geweldige hulp gekregen bij een gepersionaliseerde naamketting. Omdat ik twijfelde tussen lettertypes kreeg ik de namen die ik wenste in die lettertypes als voorbeelden toe gemaild. Prima service.

Mooie ketting en snel geleverd

Mooie ketting zoals besteld en snel geleverd

Waardeloos!

Ik heb een paar weken geleden een hanger besteld wat al aardig prijzig was. En ook nog eens 25 extra kosten zou moeten betalen om de achterkant te laten graveren! Dat gebeurt bij een juwelier niet eens. Had ik hem daar maar laten maken want ook de hanger laat het afweten allemaal vreemde plekken en helemaal de zilver laag eraf. Heb ik gemaild maar geen reactie gekregen.. dus niet tevreden over deze website. Erg jammer!

goed maar met een foute levering

Prima product, snel geleverd, helaas naamketting besteld met een roze steentje maar een blaue geleverd.

Keurig gemaakt en goed geleverd

Ben positief over de mooie ketting met hanger

Heel mooi

Ik vind het armbandje heel mooi Maar ik had het infinity teken iets kleiner verwacht. Ik heb dunne polsen en nu lijkt het zo groot

Klantvriendelijk

De eerste keer was de bestelling niet juist gemaakt zoals ik beschreven had in de omschrijving. Hier over gebeld en ik mocht het terug sturen. Ze hebben toen een nieuwe gemaakt die helemaal naar wens was. Zeer tevreden

Top !

Inmiddels 2 keer iets gekocht. Goed kunnen overleggen voor een niet standaard sieraad , bedankt hiervoor ! Snelle levering en netjes verpakt. 👌

Geweldig bedrijf met mooie spullen

Zeer goede ervaring je word altijd goed geholpen

Mooie hanger, goed product

Goede service , werd goed geholpen en hierna was me product snel binnen!!

Snelle service, mooie kwaliteit

Ruim aanbod van producten. De hanger was snel geleverd en mooier dan verwacht. Een aanrader om hier te bestellen.

Ruime keus en mooi materiaal met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Hangertje, met hartje en naam van onze 4e kleindochter erin gegraveerd, besteld. Ziet er mooi uit en was sneller bezorgd dan op de site stond aangegeven, in een mooie cadeauverpakking. Bedankt!!

Topservice

Ring gekocht voor een vriendin met doopdatum, in eerste instantie fout in gravure, MAAR via brievenpost teruggestuurd met retourformulier en na 4 dagen ontvangen met juiste datum alsof het nooit fout was gegaan (incl andere cadeauverpakking die beter!) Geen extra kosten meer. Echt geweldig dat dit gedaan werd! Bedankt!

Hele mooie hanger met de naam van mijn zoontje gekocht. Heel blij mee en snelle verzending! Bedankt!

Alles netjes gegaan

Mooie ringen, snelle levering.

2 zilveren ringen besteld met de namen van mijn kleinzonen erin gegraveerd. Mooie ringen en snelle levering. Ben er super blij mee.

Prima product, snelle levering!

Product snel besteld omdat er levering stond van 8-9 werkdagen en had het echt daarna nodig. Maar was er binnen max. 3-4 werkdagen! Super! Mooie graveerletters! Wel vind ik de ketting iets te lang, had korter gemogen.

Fantastisch advies prachtige ketting en niet duur. Top service

Werd telefonisch direct zeer vriendelijk te woord gestaan en van advies gediend. Alles tip top geregeld en niet duur

wow super mooi

heb een gegraveerde sleutelhanger laten maken van een foto van me overleden kat met een tekst op de achterkant en ben er super blij mee. De afbeelding is heel duidelijk en super mooi. Ben er zo blij mee. nu is Diddel altijd bij me

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE