Filter

wow super mooi

heb een gegraveerde sleutelhanger laten maken van een foto van me overleden kat met een tekst op de achterkant en ben er super blij mee. De afbeelding is heel duidelijk en super mooi. Ben er zo blij mee. nu is Diddel altijd bij me

Prachtige hangers met zorg gemaakt.

Wij hebben voor mijzelf en mijn man een hanger laten maken van onze overleden zoon van 6. Met het eerste ontwerp dat via e-mail was verstuurd voor mijn hanger was ik niet helemaal tevreden, maar na een telefoontje is een nieuw ontwerp gemaakt dat wel helemaal goed was. Daarna duurde het wat langer dan gebruikelijk voor ik een verzendbevestiging kreeg. Uit navraag via e-mail bleek dat ze een klein deukje in mijn hanger hadden ontdekt en daarom een nieuwe gingen maken. Uiteindelijk hadden wij binnen twee weken onze bestelling binnen en zijn de hangers erg mooi geworden. Wij krijgen er heel veel complimenten over.

Mooie sieraden voor een mooie prijs

Ik heb diverse keren sieraden besteld en was in alle gevallen tevreden met de prijs, de kwaliteit, de snelheid en de service.

Mooie kwaliteit

Snelle levering mooie kwaliteit en gunstige prijzen

Prettig bedrijf en maken waar wat ze beloven

Regelmatig contact gehad en ze deden erg hun best om te kunnen voldaan aan mijn wensen.

Goede service, alleen toen ik hem kreeg was hij groter dan gedacht, want ik moest hem aan een armband hebben

Super goed, vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een paar maal gebeld omdat ik twijfelde over het gekozen product. Werd erg vriendelijk geholpen en snel geleverd. Mooi resultaat,

Mooie kwaliteit

Ik heb een kinder naamketting besteld en de levering zou ongeveer 8 a 9 dagen duren..3 dagen na de bestelling lag de ketting al in de bus..helemaal top! Ben ook erg tevreden met de kwaliteit van de ketting! Zeker voor herhaling vatbaar.

Super !

Gouden hart met 4 namen er in gekocht. Men was vergeten de afmeting te vermelden, na bestellen vondt ik hem veel groter dan verwacht. In overleg met de klantenservice is mij aangeboden gratis een kleinere versie te maken. De afmetingen zijn er nu bij gezet voor toekomstige kopers. Super Service !

Snelle levering Mooie ketting. Veel keus Cadeau voor jezelf of een ander.

Heel mooi!

Heel mooi! Snelle levering en ontzettend veel keuze

Snel en netjes en schitterend

Veel keuze mogelijkheden, duidelijk beschrijving hoe de bestelling werkt. Snelle levering e ziet er mooi, schitterend uit. Blij mee

goede kwaliteit

mooie grafering, echt een aanrader.

Mooi hangertje met ketting, en ook nog eens mooi verpakt.. Niks te klagen

Heel positief

Mijn dochter verrast met een zilveren hartje, waar de namen van haar kinderen op staan. Heel mooi en sierlijk cadeau. Fijn ingepakt en snelle levering. Pluspunt is dat er ook nog een ketting bij zat.

Super snel

Voor het eerst een bestelling bij Names4ever gedaan nadat ik op zoek was naar een hanger met vingerafdruk voor een redelijke prijs. Overzichtelijk site, schappelijk geprijsd en goede kwaliteit. Aanleveren van de vingerafdruk ging gemakkelijk en voordat de hanger gemaakt wordt krijg je eerst een voorbeeld van het ontwerp opgestuurd en indien mogelijk kan je dan nog wijzigingen aan laten brengen. De hanger op dinsdag bestelt en op zaterdag al ontvangen, veel sneller dan de aangegeven levertijd. Hanger zat mooi verpakt in een doosje. Super blij met de hanger, een mooie en dierbare herinnering.

Aangepast ontwerp was mogelijk daar elders niet te vinden. Snelle reactie via mailcontact. Snelle levering. Goed product.

Mooi product

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer positief

Snelle levering en een goed produkt

Aanbiedingen zijn super. Service en klantvriendelijke is ook geweldig. Echt een aanrader voor IEDEREEN!!!

Super en snel!

Had besteld voor m’n zus. Stond 8-9 werkdagen, maar binnen 2-3 werkdagen was mijn bestelling al binnen. Wat ik had besteld zag er ook nog eens super uit. Kortom zeker tevreden!

Snelle levering goed verpakt. Zou het zeker aanraden

Snelle levering mooi verpakt

Hele goede service, feedback en een prachtig resultaat!!!

Een bedrijf, waar je van op aan kunt.

Een goed contact en een goed product afgeleverd.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE