Filter

Uitstekende service!

Het personaliseren van producten loopt erg goed, je ontvangt een voorbeeld waarop je akkoord moet geven en vervolgens wordt je gepersonaliseerde product gemaakt. Binnen een aantal dagen had ik het product in huis en het is perfect!

Prachtig sierraad, snelle service!

Zeer tevreden! De ketting en de custom hanger die ik heb besteld is prachtig! Voordat de custom hanger in productie ging kreeg ik eerst een voorbeeld van hoe deze eruit kwam te zien. Super service! Ook mijn vragen waren snel beantwoord door hun klantenservice. Het sierraad kwam erg snel en was verpakt in een mooi doosje. Zelfs de extra ketting die ik had besteld was verpakt in een prachtig zakje. Schitterend sierraad, goed verpakt, nette en snelle service!

Super fijn

Heel mooi product zelfs eerder in huis dan beschreven werd. Mooi verpakt. Ben er erg blij mee.

snel en goed geleverd volgens afspraak

product was zoals agebeeld

Nadat ik een email verstuurd had met een foto van mijn vader zijn duimafdruk kreeg ik maar geen reactie! Ik heb toen gebeld en het bleek dat de email in mijn spam terecht was gekomen. Niets aan te doen! De eerste afdruk heb ik niet goed gekeurd maar dat kwam omdat ik de duimafdruk op te dik papier had gedaan en daardoor de nerven van het papier ook zichtbaar waren! Met gladder papier de tweede keer was het eindresultaat beter! Uiteindelijk heeft het hele proces langer geduurd dan ik verwacht had maar de dames aan de telefoon waren erg behulpzaam! Dus: altijd spam checken én zo glad mogelijk papier gebruiken! Het eindresulaat is prachtig geworden!

Verhoudinf prijs/kwaliteit is super!

Ik heb een medaillon met afbeelding van onze poes besteld. Fantastisch treffende afbeelding (exact foto), gewoon Top! Complimenten, ik ben er heel blij mee.

snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden

Bestelling goed. en snel geleverd.

Prima functionerende website en beste prijs kwaliteit verhouding . Snelle en duidelijke levering.

Goede ketting alleen had verwacht dat die iets dikker zou zijn

Ketting vind ik enigzins tegen vallen qua dikte. Voor de rest top

Prima en snel

Prima en snel

Goed en mooi

Goede kwaliteit

goede kwaliteit, snelle levering

Makkelijke website en snelle levering

Pluspunten

Snelle levering, mooi pruduct en mooie verpakking

Track en trace code gebruiken

Doe zo voort!

Pluspunten

Correcte afhandeling

Pluspunten

Goede communicatie en laat voor graveren een concept zien. De vinger afdrukken staan mooi op de hangers. Snelle communicatie en levering. Netjes geleverd en va het zeker aan raden bij andere

Geen tips

Pluspunten

Tëvreden, Gekocht voor mijn dochter omdat ze is geslaagd.

Pluspunten

Klant vriendelijk... mooie prijzen

...

Pluspunten

Cadeau zag er super mooi uit! Ben er zeer tevreden over

Pluspunten

Super behulpzame en attente medewerker(s), erg snelle levering en ik ben onder de indruk van het prachtige resultaat (vingerafdruk-hanger).

Pluspunten

Altijd hoge kwaliteit voor een goede prijs, snel geleverd en goede service. Mooie acties!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE