Filter

Goed geholpen

Goed geholpen door mensen die kennis van zaken hebben

Zeer tevreden snelle bezorging

Geweldig mooi resultaat

Tekst getypt, uitgeprint, foto van gemaakt en toegevoegd aan de bestelling om dit in een hartje te laten graveren. Ben heel erg tevreden met het resultaat. Prachtig! Ook de levering was goed. Zorgvuldig verpakt en binnen de termijn die aangegeven werd.

Een heel goede ervaring ,ik had een bestelling geplaatst maar niet ontvangen,het is op een hele fijne manier opgelost en mij op de hoogte gehouden en de hanger ziet er heel mooi uit.

Heel mooi snel geleverd mooi verpakt perfect heel blij mee

Mooi en top sevice

Ik heb al een paar keer besteld is altijd mooi goede informatie aan telefoon top bedrijf dank je wel

Ik heb een zeer goede service gekregen

Ik hadt wee schrijf fouten gemaakt in het boek die ik besteld heb en na vaak doorgelezen te hebben zag ik de fouten toch een dag later nog staan. Het boek was al bij de drukkerij en kon niet meer hersteld worden. Toch hebben ze voor mij een nieuw boek gratis afgedrukt en het boek met de fouten er in mocht ik ook hebben. Dat vind ik nog eens een service geven. Bedankt hiervoor. Mijn kleindochter was dolblij met het mooie boek. Ik raad iedereen aan om bij Names4ever een boek te bestellen.

Vakwerk

Mooi produkt besteld. Keurig op tijd geleverd en van hoge kwaliteit.

Geweldig goeie service

Had iets wat niet werkte kreeg meteen 1 nieuwe opgestuurd geen kosten of vragen

Volgens eigen ontwerp een goyden naamplaat gemaakt

Exact volgens voorbeeld in het juiste lettertype, prachtig gemaakt

Goede en snelle levering.

Goed en snel geleverd. Mooi sieraad en betaalbaar.

Goede, vlotte service met een prachtig resultaat!

Ik ben erg blij met mijn mooie gouden armbandje met vinger afdruk van mijn overleden broer. Het is mij zeer dierbaar!

Zeer tevreden en ontzettend snelle levering

Toen ik de ring bestelde met de optie om hen te laten graveren stond er dat ik kon kiezen tussen de snelle levering van 4-5 werkdagen en de gratis optie was 7-9 werkdagen. Zelf ben ik voor de gratis optie gegaan, omdat ik op vakanties was en het niet zoveel uitmaakte. Tijdens mijn vakantie binnen 4-5 werken had ik de ring al binnen en ik had besteld op een zaterdag avond. Persoonlijk vind ik dit mega snel als je gaat voor de gratis optie en je eigenlijk 7-9 werkdagen moet wachten. Ook hoe ze het pakket leveren is heel erg mooi en hun kwaliteit daar kan je U tegen zeggen. Prachtig en helemaal niks op aan te merken. Naar mijn mening een top aankoop geweest en zal hier zeker vaker nog gaan bestellen. Groetjes, Demi

Had mijn hanger met namen snel in huis. Hanger is leuk maar erg dun, kwaliteit is matig.

voor herhaling vatbaar

De bestelling is snel en netjes geregeld. Het zeer eenvoudige kettinkje werd bezorgd in een luxe verpakking.Complimenten

Ziet er mooi uit

Mijn hondje was plotseling overleden, toen wij op vakantie waren Ik heb meteen de ketting besteld. Was een kleine troost.maar ik had wat om mn nek van mn kleine lieverd.

Super mooi

Ik vind hier alles wat ik zoek in sieraden

Snel en goed geleverd volgens afspraak.

Zeer tevreden.

Product zoals omschreven

Hangertje besteld met naam en nummer.....erg netjes en geleverd in een leuke geschenk doosje

Top bedrijf

Duidelijke e mails en snelle levering. Alleen hadden ze wel de namen aan de andere kant van de hanger kunnen doen waar het zilveren merkje niet zit.

Slechtste zaak die ik ken!

Eerste aankoop gedaan via deze veel belovende zaak, bestelling kom netjes op tijd toe daar geen klagen over. Maar dan, we openen de bestelling en zien een piep klein kettingtje met hartjes waar je de namen amper op kan lezen twv 40E, na contact te hebben gehad zeiden ze dat dat vermeld stond, nu geen probleem wij bestellen een 2de armband twv 70E na 3 weken begint deze al te verkleuren, en breekt dan uiteindelijk gewoon af, Wat een domper. moeder haar cadeau ligt gewoon op de kast ipv rond haar arm. klanten service ook niet altijd even vriendelijk sluiten die handel...

Prachtig sieraad en snelle levering

Heel snelle levering van 2 prachtige zilveren kettingen van paardjes met naaminscriptie voor onze kleindochtertjes. Ziet er heel aantrekkelijk en van top-kwaliteit uit. Gemerkt 925 zilver.

Goede ervaringen

Goede service maar vind dat de naam moeilijk is te zien moet soms voelen waar staat de naam

Zeer tevreden over het resultaat!

Zeer tevreden over het resultaat van het as-sieraad. Netjes gegraveerd waarbij de vingerafdruk zelfs voelbaar is. Goede communicatie en een voorbeeld van het beoogde eindresultaat wordt vooraf ter goedkeuring voorgelegd.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE