Filter

Pluspunten

Mooie spullen goeie prijs snelle levering Gewoon top

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel geleverd.

De maat van de ring is lastig te bepalen en moet in 1x goed zijn omdat hij meteen gegraveerd wordt. Het zou handiger zijn als ze eerst een ringensetje met verschillende maten leveren om te passen. Desnoods van plastic of wegwerp materiaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit voor een lage prijs. Goede support via mail. Veel keuze en snelle productie en levering.

Pluspunten

Zeer snelle levering en reactie op de bestelling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie collectie

Het zou heel handig zijn als je op voorhand kon zien wat je gemaakt hebt, een voorbeeld van je eigen creatie. Als ik dit op voorhand had gezien had ik waarschijnlijk de naam en de datum verwisseld van kant op de geboortevoetjes die ik besteld heb. Ik vind nu de datum en de geboortesteen te dicht op elkaar staan waardoor het rommelig lijkt. Ik heb deze voetjes besteld voor mijn schoonzus als een blijvende herinnering aan haar zoontje Lexx. Hij is spijtig genoeg op 6maanden gestorven in de buik van mijn schoonzusje en ik wilde haar zo graag een mooi aandenken geven maar ik heb het nog niet afgegeven omdat ik twijfel en vind dat het er een beetje rommelig uitziet. Als de naam en datum omgedraaid waren was er meer ruimte over geweest. Nu plakt de datum tegen de geboortesteen

Pluspunten

Top gewoon snel en makkelijk

Geen

Pluspunten

Amazing job

Pluspunten

Snelle verzending, product ziet er goed uit

Pluspunten

Snelle levering mooi product

Pluspunten

Heel geode service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb bij u een aankoop gedaan op vrijdag 8 maart 2019.Order nr :1489887 Helaas vergat ik de internationale vrouwendag code :Women 20 Ik heb telefonisch overleg gehad met Chantal van uw bedrijf op maandag 11 maart 2019 om 10.00 hierover.Mijn vraag is of dit nog wordt verwerkt ?

Pluspunten

Goede levering goede service Ze staan je graag te wordt

Geen

Pluspunten

Snelle service en heb je een probleem omdat er ergens iets met de bestelling is misgegaan, dan lossen ze het keurig op. Product zag er geweldig uit en de uitlijning van het graveerwerk was keurig.

Pluspunten

Eg duidelijk en leveren precies wat je besteld Ook de communicatie is zeer goed

Pluspunten

Snelle levering. Naam ketting was met 4 dagen in huis. Goede klantenservice toen ik nog vragen had over het product.

Pluspunten

Mooi hangertje alleen grafeertype niet mooi.Heb niet gevraagd om een apart lettertype.Gewoon strak was de bedoeling en was veel mooier geweest.

Verschillende grafeertypes aanbieden en anders gewoon strak lettertype.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De letter F lijkt wel een J. Dit is erg jammer. het lijkt alsof er een andere naam staat.

Meerdere opties lettertype zodat ook namen met de letter F duidelijk leesbaar zijn

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie producten, ringen vallen kleiner

Ring echt dezelfde maat maken

Pluspunten

Was goed en snel geleverd.

Pluspunten

Ben tevreden.. Bestelling was nog eerder dan verwacht. Goed werk afgeleverd.

Heb ik niet

310 Opaal