Filter

mooi hangertje

het zijn mooie hangertjes en een snelle levering

Ontzettend prettige ervaring

Was meteen weg van het hartje met vingerafdruk en initiaal Heb het besteld en was een beetje verbaasd hoe snel ik een voorbeeld kreeg het was zo mooi, heb meteen groen licht gegeven en binnen een paar dagen werd het al geleverd, ben er zo ontzettend blij mee. Dankjewel names4ever.

Perfect...

Hele vlugge levering en armbandjes zijn top

Snel

Snelle en goede service.

Mooi sierraad, mooi verpakt

Mooi sierraad , zat in een mooi doosje, redelijk snel in huis.

Helemaal tevreden :-)

Hanger met sterrenbeeld besteld, werd snel geleverd, was leuk verpakt, en de hanger vind ik erg mooi. Ketting van 45-50 cm kan je op twee lengtes dragen.

Ketting binnen 1.5 maand al stuk

Ik had een leuke ketting en geboorte hanger besteld. Helaas is de ketting nu al stuk.

Gemakkelijk kunnen bestellen, nette communicatie. Zeer snel bezorgd en het product ziet er prima uit.

Echt een top bedrijf ik ben weer goed geholpen echt netjes gewoon

Ik vind de gepersonaliseerde sieraden. Prachtig gemaakt en snel bezorgd

Ik vind dat wat je vraagt aan sieraden prachtig en naar mijn wens uitgevoerd word. Precies zoals ik gewild had….

Kwaliteit van de naam ketting kan beter

Prima ervaring!

Wat beloofd werd is nagekomen.

Vlugge beantwoording van de mail. Product op tijd geleverd in leuke cadeauverpakking.

Ik heb wel aangegeven dt ik pas 26 ugustus thuis kom. Er moet getekend worden voor het pakje in de hoop dt mijn lieve buurtjes dt doen.

Goed product en snelle levering

Teleurgesteld

Ik kreeg het armbandje binnen, helemaal vol vlekken. Hierover gemaild. nu mag ik het armbandje terug sturen en word t gereinigd. Helaas heb ik na de bevalling (26-6) bekkeninstabiliteit gekregen en kan ik niet lopen dus moet ik nog kijken hoe ik deze handelingen ga doen.

Een armbandje voor onze kleindochter gekocht, ziet er heel degelijk uit, niet van dat dunne materiaal. En mooi gegraveerd! Blij mee!

Mooi product, snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht

Ik had het heel snel in huis.

Ik had niet verwacht dat ik het zo snel in huis zou krijgen, dank jullie wel voor de snelle levering, en ben tevreden met het artikel.

De kwaliteit valt erg tegen.

Ik heb een hangertje besteld met twee vinger afdrukken. De afdrukken op de plaatje zijn niet scherp. Ik heb daarom maar een nieuwe hanger besteld bij een ander. En hier waren ze, met dezelfde foto’s van de vingerafdruk, wel mooi scherp. Terwijl ik zelfs in de bestelling gevraagd heb of de vingerafdrukken goed waren. Het liefst zou ik de hanger terug willen sturen.

Fantastisch - mooie armband

Alles ging goed. Armbanden binnen een week afgeleverd. Zoals beschreven. Ik ben nog steeds blij met mijn aanschaf.

goed en geen cometaar

geen cometaar

Goede kwaliteit

Ik had een gegraveerde stalen ring gekocht voor vaderdag. Mijn vader was er blij mee en de ring zag er mooi en netjes uit.

Kreeg mijn bestelling zeer snel in huis. Sneller dan ik dacht. Was prima verpakt en ben zeer tevreden!

Super dat ze je verzoek uitvoeren

Snel mooi

310 Opaal