Filter

Prima alles ging naar wens.

Wij hebben inmiddels een tweede sieraad laten maken.

Prachtige sieraden

Ik heb onlangs een gepersonaliseerde ring besteld en hij is erg prachtig. Mijn bestelling was ook snel geleverd.

Matige kwaliteit, goede service

Ik heb een naamketting besteld voor onze kleindochter. Is 2 x kapot gegaan dus kwalitatief voor mij twijfelachtig. Heb we beide keren op garantie een nieuwe gekregen dus qua service zeer tevreden.

Meedenkend met hetgeen ik wou

Het hangertje is aandenken aan mijn overleden hond. Jullie hebben me doorgegeven welk materiaal ik best zou gebruiken. Jullie hebben lettertype aangepast op mijn wens. Een super service met een prachtig resultaat.

Moer nog steeds een bestelling binnen krijgen

Moet nog steeds een bestelling binnen krijgen. En is is al twee weken geleden. Het zou 5 dagen duren. Werd er bij gezegt

Blij met het resultaat

Altijd afwachten hoe iets in het echt eruitziet. Maar het klavertjevier is echt mooi en de gravering is echt netjes gedaan. Blij met deze aankoop!

Zeer snelle levering en erg mooi

Mooie ketting en hartje eraan. Zeer tevreden.

heel goed

armbandje met de namen van mijn kleinkinderen mooi gedaan en heel snel geleverd

Helemaal mooi!

Het schittert het schijnt ik ben er zo blij mee en het is leuk als cadeau

Goed geen klachten en vlotte verzending.

Eerste ervaring. Prima, geen klachten en vlotte verzending! Ben er blij mee.

Geweldig artikel

Zoals besteld is in het echt mooi om te zien en te dragen. Heel waardevol.

Nette prijzen en goede service

Meerdere sieraden besteld. Stuk voor stuk prachtige exemplaren geworden. Zeer tevreden.

Supersnel en mooi

Voldoet 100% aan de verwachting.

Toppie

Naam ketting besteld voor dochter , verrast over de kwaliteit . Zeer tevreden !

geweldig

je ontvangt daadwerkelijk wat er op de afbeelding staat en ze zijn erg hulvaardig. dank je wel voor al de mooie sieraden. gr bianca

Mooi

Mooi en snelle service

Best wel goed

Zolang je digitaal de bestelling doorgeeft gaat het probleemloos,komt er mondeling een vraag mag het allemaal wel wat beter.

Geleverd

Geleverd en ziet er mooi uit

Ik had een armbandje besteld en er ontbrak 1 cijfer gelijk werd er wat aan gedaan en de kosten voor het retourneren werd gelijk vergoed dus kan niet anders zeggen geweldig!!!

Ketting binnen 5 maanden kapot

December 2022 een zilveren naamketting besteld voor mijn dochter , brak vandaag inneens doormidden door de naam heen.

Teleurstellend

Ik had een ring besteld met vingerafdruk van mijn moeder. Op het voorbeeld dat ik per mail ontving stond de vingerafdruk heel duidelijk. Op de ring was de afdruk nauwelijks zichtbaar. Erg teleurstellend dus. Ik heb hierover ook gecommuniceerd maar men vond dat het wel zichtbaar was. Baal hier wel van. Want dit is geen herinnering. Ik sluit me aan bij Karen uit Uden. Zij had blijkbaar dezelfde ervaring.

Mijn ervaring was wel goed. Alleen jammer dat je extra betaald en alsnog niet binnen de 5 werkdagen er is.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen

Snelle en goede service!

Makkelijk te bestellen. Goede opvolging van de bestelling en snel in huis.

Snel geleverd maar de ring is zeer teleurstellend

De vingerafdruk is nauwelijks zichtbaar, alsof deze er ieder moment afgaat. Op het voorbeeld wat mij via de mail gestuurd was, was deze wel heel goed zichtbaar. Maar het ligt in het echt, heel erg dun met nauwelijks reliëf. Helaas, niet echt een herinnering dus

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE