Filter

Super bedrijf

Goede kwaliteit snelle levering

De site was makkelijk en duidelijk Mooie producten Levering snel en erg netjes ingepakt Klaar voor de verjaardag . Bedankt!

Heel mooi.

Het was een hele mooie armband

Mooi verpakt

Mooi verpakt, mooi gegraveerd ,netjes geleverd.

top

Het product wat ik gekocht had ze vond het supermooi en was er blij mee zo als afgesproken op het adres geleverd

Heel mooi en snel geleverd! Precies zoals ik verwacht had.

snel verzonden

besteld volgende dag al in huis

Helemaal top

Zeer mooi en sneller dan verwacht in huis helemaal top

Ziet er goedkoop uit

Ik dacht een mooi hangertje aan mijn dochter te geven ivm de geboorte van haar dochter. Onze eerste kleindochter. Helaas leek het meer een blikken labeltje met een onduidelijke bloem van de geboorteakten. Ook de naam van onze kleindochter was klein. Het is zijn €45,- niet waard. Was liever achteraf naar Lucardi gegaan voor meer kwaliteit en minder geld.

Netjes en snel geleverd

Snel en netjes geleverd erg tevreden

Een hele DIKKE goed!

Steentje uit mijn hangertje kwijt,terug gestuurd .Binnen enkele dagen weer helemaal compleet terug. Blij met deze snelle service

Ringen werden snel bezorgd en tekst zag er keurig verzorgd (ook qua lettertype) uit. Mooi geschenkdoosje. Inlay graag vastplakken want ringen rammelen in doosje.

perfect

goede service en klantgericht voor jong en oud

Dik tevreden

Hangertje met namen eigenlijk te laat besteld, zou er om hangen, in het veld opmerkingen gezet dat ik hoopte voor 21 februari, het was er al op de vierde dag, ruim op tijd.Names4ever jullie zijn toppers

Naar alle verwachting en vlot!

Ik bestelde voor de 2e keer nu een sieraad. Omdat het de eerste keer ook goed bevallen was, koos ik ook nu weer voor dit bedrijf. Ik heb maar 1 "minpuntje" : je kunt kiezen voor een vlotte bezorging van je bestelling, tegen betaling. Ik heb dit beide keren niet gedaan, en had beide keren mijn bestelling binnen 2 dgn binnen! Dus gewoon vlot en het waren beide keren bestellingen met gravures. Je zou denken dat dat misschien iets meer tijd vergt, maar het ging beide keren zeer vlot! Toch 5 sterren want ik ben zeer tevreden!

Heel mooi en goed geregeld

Heel mooi bedeltje en mooi gegraveerd

Gewoon perfect.

Zeer snelle levering. Product netjes verpakt. Al met al niks te klagen. Graag tot volgende keer !

Mooie service

Zeker aanrader Zal de volgende keer weer bestellen

Heel blij met mijn persoonlijke sieraden

Ik heb nu 2 keer iets besteld bij Names4Ever. Omdat ik eerst wel nog wat vragen had over de producten en het vervaardigingen van mijn bestelling, weet ik dat de medewerkers heel goed benaderbaar zijn en dat zij goed met je meedenken en snel reageren. Dat heeft mij wel geholpen bij het maken van bepaalde keuzes. Verder ben ik superblij met mijn persoonlijke sieraden!

t kon beter

We gevraagd de inscriptie in cursieve letters te plaatsen, het werden rechtopstaande letters!! Beide ringen waren iets te klein 0,2 millimeter. Deze hebben we moeten laten oprekken. (mijn broer heeft daar apparatuur voor).

Teleurstellend

Service en communicatie was prima, maar wel teleurgesteld in het zilveren armbandje. Veel kleiner en dunner dan verwacht helaas.

mooie resultaten en gauw in huis

goede service en mooie aanbiedingen en snel klaar

Alles volgens de regels

Heb een ring besteld en die was best vlug binnen en is heel mooi geworden met de tekst die ik wou

Superrrrr

310 Opaal