Pluspunten

Makkelijk de autorisatiebrieven voor zes personen besteld; de procedure vervolgens op het vliegveld in Hanoi duurde langer dan dit online proces;-).

Er moest wel vreselijk veel worden ingevuld en vervolgens op het vliegveld van Hanoi wederom. Ik heb wel zes keer gecontroleerd of alles juist was ingevuld, dit proces mag wel worden vergemakkelijkt, bijvoorbeeld met de opmerking dat er geen letters o of O in Nederlandse paspoorten voorkomen.

Pluspunten

Helder en duidelijk

Pluspunten

Duidelijke uitleg overal bij, ik wist precies wat ik kon verwachten.

Bij sommige puntjes is aanvullende informatie nog wel handig, hoewel je er zonder dat ook wel uit komt (het zou dan gewoon een extraatje zijn). Bijvoorbeeld je moet 25 USD meenemen voor je visum in Vietnam, maar moet dat gepast betaald worden en waar kan ik die dollars het beste/makkelijkste halen.

Pluspunten

De approval letter was de dag na aanvraag al binnen!

Pluspunten

Alles is duidelijk en gaat snel

Zou er zo geen een kunnen bedenken

Pluspunten

Snel en helder

Ga zo door

Pluspunten

Ik kwam er pas laat achter dat ik een visum moest regelen, gelukkig hadden ze een spoed service. Ruim op tijd voor afgesproken deadline binnen. Via chat handig te bereiken ook.

Niks eigenlijk, fijn zo.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling. Een door mij gemaakte datumfout werd tegen gereduceerd tarief aangepast.

Pluspunten

Makkelijk invullen, goedkoop, goede info over voortgang, snelle ontvangst van de papieren. Kortom top.

Geen

Pluspunten

Zo fijn een foutje gemaakt en binnen 3 min na de aanvraag had ik een berichtje. Daarna is het kosteloos aangepast, dank!

Pluspunten

Geeft hopelijk de juiste informatie

Misschien dat je het VISA formulier ook digitaal in kan vullen

Pluspunten

Binnen 24 uur alles binnen! !!

Pluspunten

Zeer snelle service

Pluspunten

Pluspunten

Snel een visum geregeld!

Pluspunten

Duidelijke uitéénzetting van de verschillende mogelijkheden en verschillen. Snelle verwerking en versturen van brief voordat de aangegeven termijn was verstreken.

Pluspunten

Prima en snelle service. Er werd een fout in de aanvraag ontdekt. Deze werd kosteloos hersteld.

Pluspunten

snelle service.

Geen, alles keurig en snel geregeld met goede uitleg

Pluspunten

Goedkoopste die ik kon vinden en betrouwbaar overkwam en volgende dag al binnen ipv twee dagen.

Misschien ook in het engels vertalen? Mijn vriendin wil ook graag bestellen maar is niet zo goed in NL, nu zal ik het voor haar doen. Wellicht hebben jullie iets aan de tip

Pluspunten

duidelijke site met goede uitleg

Pluspunten

De site was duidelijk. Ik heb meerdere sites bekeken maar deze werkte het makkelijkste. Het kostte maar een paar minuten werk en dit stond ook zo aangegeven.

Je kon kiezen uit verschillende visums. Het was me niet duidelijk welke wij nodig hadden. Dit stond ook niet bij de vragen. Misschien handig om deze ook op te nemen. Ik moest nu googelen welke ik nodig had.

Pluspunten

Pluspunten

Ze denken mee als je op een vliegveld vast zit omdat je vergeten bent een visum aan te vragen

Pluspunten

Snelle en adequate reactie op feedback

Seinelaan 13

5627 WB Eindhoven