Pluspunten

klant gericht, super

Pluspunten

* Eerlijkheid, niet onnodig laten betalen voor een spoed aanvraag maar eerlijk zeggen dat zonder de spoed aanvraag het waarschijnlijk ook al een dag later binnen is! *ontzettend snelle reacties! * door de hectiek en slechte WiFi in Maleisië was ik vergeten mijn achternaam in te vullen en mijn telefoonnummer verkeerd ingevuld. Door eerder mailcontact had een van jullie de gok genomen en toch mijn achternaam voor mij ingevuld wat mij ontzettend veel tijd gescheeld heeft in onze reis!

Enige nadeel was dat het document niet in een aparte bijlage zat wat uitprinten in het buitenland wat ingewikkelder maakten. Uiteindelijk is dat ook gelukt. ( kan ook aan mij gelegen hebben).

Pluspunten

Visum vietnam expert perfectly started it out my trip to Vietnam. I did not have a to worry about immigration at all. Everything was clearly explained. Once at immigration I just had to hand in the documents Visum Vietnam expert gave me with my picture and the right amount of money and I could simply walk on through to start my amazing trip. Thank you for taking the hassle away!

Perhaps you could specify the question on the form you have to fill in. Some questions seem quite redundant, however some people could use some more information about what the form/Immigration would like to know with some specific questions.

Pluspunten

Reactiesnelheid, duidelijkheid van de informatie, transparantie van de werkwijze en de prijs/kwaliteit.

Pluspunten

Snel, ook rondom de feestdagen. Duidelijk in de communicatie.

Geen

Pluspunten

Het visum was al binnen voor ik het had aangevraagd (bij wijze van ;))

Pluspunten

De afhandeling was correct en snel. De mogelijkheid om met een factuur te kunnen afrekenen, werd dezelfde dag nog schriftelijk bevestigd.

In de informatie is enige onduidelijkheid over de afmetingen (normaal OF 4 bij 6) van de pasfoto's die mee genomen moeten worden. De foto's van standaard Europees formaat zijn geaccepteerd bij aankomst. Wellicht kan dit in de informatie worden opgenomen?

Pluspunten

Snelle service, eenvoudig om aan te vragen

Pluspunten

Zeer goede service. Denken mee!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele snelle reactie

Geen

Pluspunten

De volgende dag geleverd in de ochtend, super!

Misschien tips over reizen naar Vietnam

Pluspunten

Goedkoop en persoonlijke service

Mijn visum kwam te laat binnen, maar dit bleek te komen door problemen in Vietnam. Het bedrijf kan er niks aan doen, maar tijdig bericht over de vertraging zou fijn geweest zijn.

Pluspunten

Perfecte en snelle afhandeling. In HaNOi zonder problemen mijn visum gekregen.

Pluspunten

goedkoop, heldere uitleg

niet duidelijk vermeld dat je een digitale visumbrief kreeg

Pluspunten

Ik had blijkbaar mijn naam niet goed doorgegeven, de medewerker van Visumvietnamexpert.nl zag aan mijn emailadres dat ik iets vergeten was. Even snel contact met mij opgenomen, zodat mijn aanvraag gelukkig goed afgehandeld kon worden. Top service!

Pluspunten

snelheid prima, behulpzaam bij vragen

Pluspunten

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Nog eerder dan er stond aangegeven.

Pluspunten

Top service!! Na aanvraag kreeg ik direct een mail met de vraag of de namen wel volledig waren ingevuld. Bleek af te wijken met e-mail adres... Ik geef toe dat dat een beetje stom was. Klasse opgemerkt en alsnog aangepast door Carlijn. Thanks!

Pluspunten

Goede, snelle service

Geen

Pluspunten

Geweldige service. Kwam na aanvraag en betaling erachter dat mijn paspoort net twee dagen tekort geldig was. Contact opgenomen en ben direct en goed geholpen door Carlijn. Aanvraag is on hold gezet en na ontvangst van nieuw paspoort opnieuw in werking gezet. Top Carlijn, nog bedankt.

Seinelaan 13

5627 WB Eindhoven