Pluspunten

Zeer snelle service

Nvt

Pluspunten

snel makkelijk goede service

Pluspunten

Site simpel (dat is een pluspunt). Duidelijke informatie Correcte en vlotte afhandeling

Uitleg invullen Visa (website bij FAQ) en Visumaanvraag komen niet altijd 100% overeen bij alle vragen. Bij 12 staat soort paspoort (standard/diplomatic/official). Op visaaanvraag staat "ordinarydiplomatic/official". Bij vraag 21 op kan en hoef je geen verrekvliegveld op te geven op Visaaanvraag

Pluspunten

Pluspunten

Zeer vriendelijk en geven goede adviezen

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service Overzichtelijke en duidelijke website Stijlvol en doelgericht

Pluspunten

snel en netjes afgehandeld. Sneller dan op de website stond. Ge-update formulier werd gemaild

geen opmerkingen

Pluspunten

Snel het visum binnen gekregen en eenvoudig aan te vragen.

Aangeven dat het visum in het land van bestemming twee keer zo duur is als je voor de optie 'multiple entry' kiest in plaats van 'single entry'.

Pluspunten

Het was redelijk gemakkelijk om een visum te regelen voor Vietnam.

Dit proces kan gestroomlijnder en beter geautomatiseerd. Het is vreemd dat ik eerst al mijn gegevens moet invullen en vervolgens nog eens handmatig het formulier. Zelfs al verlangt de Vietnamese autoriteit dat het formulier handmatig ingevuld wordt, dan nog zou Visum Vietnap-expert automatisch een voorbeeldformulier kunnen maken met de gegevens die ze van mij hebben. Dan is het daarna een kwestie van overschrijven, i.p.v. het omslachtige gebruik van de invulhulp.

Pluspunten

Veel informatie, voorbeelden hoe je zaken moet invullen, betrouwbaar

Geen verbeterpunten te benoemen

Pluspunten

medewerkers zijn direct over de telefoon bereikbasr, en staan je vriendelijke te woord. Je krijgt goede informatie en je krijgt de mails met de aangevraagde brieven voor visa's keurig op tijd.aangeleverd. Echt een prima service!

geen

Pluspunten

Alles ging goed, visum was binnen de gestelde tijd binnen!

Eigenlijk geen, enige nadeel was bij aankomst moesten we 2 uur wachten met +-100 anderen tot we ons paspoort met stempel terugkregen. Geen verbeterpunt voor jullie, wellicht een tip om dit aan reizigers te vermelden, aangezien ik heel veel boze mensen heb gezien;)

Pluspunten

- Duidelijke informatie - Kosten zijn voor het aanvragen bekend - Makkelijk en hanteerbaar in te vullen - Snelheid van levering

Pluspunten

Snelle afhandeling

Pluspunten

snel en makkelijk

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie en het visum keurig op tijd binnen gekregen. Duidelijke uitleg erbij.

Wij kregen een oud 'Entry en Exit' M3 formulier, dit was wel erg jammer omdat we hierdoor tijdens aankomst niet meteen door konden. We hadden alles helemaal ingevuld zodat we snel het visum konden krijgen en weg konden van de AirPort. Maar doordat we een oud formulier hadden moesten we nieuwe formulieren op de AirPort invullen en dit zorgde wel voor vertraging. Om half 4 snachts is dit niet heel prettig.

Pluspunten

duidelijke site snelle service!!

Geen ik ben erg tevreden!

Pluspunten

Snelle en accurate afhandeling.

Geen

Pluspunten

Supersnelle en voordelige afhandeling van de aanvraag!!

Pluspunten

Visum naar Vietnam was zelfs sneller geregeld dan aangegeven op de website, absoluut een aanrader.

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

- snel, binnen 2 dagen was de aanvraag voltooid - goede service. Ik had een vraag en deze was dezelfde dag nog beantwoord - Gemakkelijk. Binnen 15 minuten aangevraagd.

Pluspunten

Overzichtelijk, snel en duidelijk

Seinelaan 13

5627 WB Eindhoven