Goed!

Beenhakker is een fijne partij. Mooie tegels, prima communicatie en behulpzaam. Top!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt

Goede en snelle service.

Super snelle levering. Gelukkig hadden ze onze kleur nog op voorraad!

Gebeld, via website besteld en bestelling op aangegeven dag bezorgd. Daarom zeer tevreden.

Veel keuze in tegels en geweldige service.

Prachtige tegels besteld voor de badkamer, Portugese keramische tegels. Snelle service, goede prijs/kwaliteit.

Perfect experience

Timely delivery, product as described, price ok

Geweldige service en prachtige tegelprint

Ik ben heel blij met de ontvangst van de twee door mij gevraagde proeftegels zodat ik gemakkelijker een keuze kan maken. De prints zijn prachtig. Zodra ik over de benodigde financiën beschik, ga ik de door mij uitgekozen tegel bestellen . Hij ligt nu als proef in mijn douche om te kijken hoe hij zich houdt

Makkelijk en snel

Bij Beenhakker voegmiddel besteld, dit kwam snel binnen en het product voldeed ook helemaal aan de verwachting.

vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie

Online vloertegels besteld. Prettige website en een snelle reactie op mijn bestelling.

Prettig contact in de showroom, goede uitleg, tegels mee naar huis om daar rustig te kunnen kijken

The service was excellent and the product arrived quickly

very good

Mooie kleur precies goed

Keurig geleverd, ziet er netjes uit

Volgens afspraak geleverd

Goed product, snelle service

De ene dag bestelt, de volgende dag geleverd! Hele goede service en een goed product!

Contact gehad via mail

Erg vriendelijke man waar ik contact mee had via de mail. Behulpzaam, en geduldig. Snelle levering, en de voeg ziet er super uit! Nu nog even een keuze maken uit de kleur…

Heel snel en correct

Een paar 'proef' tegeltjes besteld, de volgende dag bezorgd, je betaalt alleen de verzendkosten, top service!

Levering conform toezegging

Voegen ging zeer gemakkelijk en sluit qua kleur perfect aan bij eerdere voegen.

Mooi product !!

Op de gok de kleur uitgekozen, heel gemakkelijk te verwerken en op te poetsen, waarom een standaardkleur als je zo mooi op kleur van je tegel kan werken!!

Goed geholpen met tegel keuze, ruime keuze en snel geleverd. Ook geholpen met het vinden van een tegelzetter.

Het juiste omtvangen door goede ondersteuning

Er werd spontaan even naar het magazijn gelopen om het product extra te controleren op kleur.

Top, snel en goed

Goed materiaal en service

Very positive experience!

Fast delivery, good service and resonable prices!

Dokweg 36

1976 CA Ijmuiden