super

super verlopen van a tot z.

Prima afwikkeling order

Goed advies, prima tegelzetter en goed contact Geen opmerkingen

Uitstekende service en kwaliteit

Mijn raamdorpel was te licht van kleur vond ik en zonder enig probleem heeft Marcel het iets donkerder gezoet. Prima service!

Correct en attent

Zie hierboven

Prima producten, matige levering

Goede klacht afhandeling

In eerste instantie de verkeerde tegels geleverd, maar na telefonisch contact hebben ze met een spoedbestelling de juiste tegels precies op tijd geleverd zodat we met onze aannemer aan de badkamer konden beginnen.

goed bedrijf

klantgericht en duidelijke informatieverstrekking

Kan niet beter

Zeer provisioneel en steeds volgens afspraak.

Goede service en afhandeling

Zeer tevreden, duidelijke informatie over produkt en levering. Bij ons klein probleempje maar snel en kosteloos opgelost. Prima service.

Alles gut gelaufen

Alles gut gelaufen, bis auf Verzögerung bei der Lieferung durch Spedition.

mooi product, vlotte, duidelijke communicatie. aantrekkelijke prijsstelling vergeleken in de markt.

Mooie tegels

Keramische tegels besteld voor een goede prijs. Verkoper dacht mee met ons en kon alle vragen beantwoorden. Latere communicatie was snel, levering ging ook goed.

Vriendelijk, werd goed geïnformeerd, prima levering!

Prima geholpen in de winkel, vriendelijk personeel,. Levering was snel, netjes, en men heeft de tegels zo dicht mogelijk bij mijn achtertuin afgeleverd.

Prima geholpen door vriendelijke kerels

Moest nog een facetje aan laten brengen bij een vensterbank (was ik zelf vergeten), werd direct geholpen prima service van goedlachse kerels.

Correct in afspraak en snel denken in een oplossing

Deskundig en klant gericht

Klasse geholpen

Goed geholpen en geslaagd in koop.

Behulpzaam en mooie producten

Ruim assortiment voor een goede prijs. Behulpzame mensen met een snelle reactie

Meedenkend bedrijf met ruim assortiment

We moeten de tegels nog verwerken maar de ervaring tot nu toe is prima

Prima service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alles prima voor elkaar

Ban begin tot eind duidelijk vriendelijk behulpzaam accuraat en dus goed

Snel en accuraat

snel en correct reageren op mail en telefoon contacten. volgende daag spullen gehaald ook daarmee weer correct geholpen.

ok bedrijf, alleen de afronding is niet bevallen

prijs redelijk, bereikbaarheid goed! alleen sturen ze een vrachtwagen de bouwerij in met 7 palletten vol met steen die ook bij de Sligro bier moet lossen. Ik had echt te doen met de chauffeur! De man hielp me gelukkig goed mee en wilde het zo goed als kon oplossen met zijn handpelletwagen door het zand. Direct Totaaltegel gebeld dat het onmogelijk was dat 7 pellets stenen geleverd worden met een pelletwagen in het gras, en dat stenen toch echt vrijwel altijd in een bouwerij geleverd wordt lijkt me aannemelijk. Helaas het teleurstellende antwoord van Totaaltegel: u had moeten aangeven dat er niet met een distributievrachtwagen stenen geleverd kunnen worden bij u op de stoep met een handpelletwagen, en o ja, dat staat in onze voorwaarden! sjongejonge zeg!! hoe aannemelijk is het dat stenen gewoon geleverd worden met een vrachtwagen met een kraan erop die de pellets lost. nu met heel veel moeite met de chauffeur de pellets op de bestrating gezet welke dus eerst verwijderd moet worden gezien ze niet gelost konden worden met een pelletwagen in het gras. de oplossing die Totaaltegel aanbood was alles retour en alle bezorgkosten nogmaals voor eigen rekening krijgen..... jammer....

prima verloop met perfecte opvolging

minpunt ( beschadigde tegels vooral de grote )

Goede en snelle service

Blij met de door toaaltegel geleverde producten.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom