Goede service, uitleg en tegels

Fijn om de tegels ook echt op een paar m2 te zien liggen. We hadden de indruk dat de mensen in de winkel goed op de hoogte waren van de producten. We kregen goed advies. We zijn heel blij met het resultaat.

Prima kwaliteit spul en netjes geleverd

Via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Ze hadden een nette offerte op maat gemaakt en na akkoord geleverd

Mooi natuursteen, ze komen afspraken na en goede communicatie

Goed, snel en betrouwbaar

Goed, snel en betrouwbaar

Professionele tegelzetter. Vakman pur sang.

Badkamertegels zijn geplaatst door Ruud van den Munckhof in opdracht van Totaaltegel. Ruud is een zeer ervaren vakman. Hij heeft oog voor detail en werkt zeer nauwkeurig. Ook de tips die hij geeft zijn zeer waardevol. Het resultaat van de aangebrachte tegels in de badkamer overtreft de verwachtingen. De vorige tegels die in het verleden door een "badkamerspecialist" zijn aangebracht waren met veel minder nauwkeurigheid en vakmanschap aangebracht. We zijn uiterst tevreden met onze mooie badkamer.

Zeer aan te raden

Zou hier zeker vaker kopen

Mooie tegels voor een nette prijs,

De tegels besteld en jammer genoeg ging zo ongeveer alles mis met mijn order maar telkens is het zeer netjes opgelost. De communicatie mbt orderbevestiging, facturatie, transport kan beter (het leek erop dat de wet van Murphy in werking trede bij mijn order). Maar telkens is dit telkens netjes opgelost alleen heeft de order hierdoor wel iets vertraging opgelopen.

Mooie prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering

Zeer tevreden en mooie prijs in vergelijking met vergelijkbare producten/leveranciers.

Super , netjes , kwaliteit

Mooi product!

Na opnieuw invoegen van het huis een raamdorpel geplaatst van totaal tegel. Erg mooi en er zijn al drie buren langs geweest waar deze raamdorpel vandaan kwam.

Fijne uitleg op locatie gekregen goed geluisterd naar onze wensen. Heel klantgericht

Zeer tevreden.

Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Een Goed bedrijf

goed,snel geleverd ,kwalitit zoals verwacht,

jammer van de 5 gebroken leisteen tegels verder heel tevreden

Top bedrijf

Aanrader om: ruim assortiment, toffe showroom, super aardig/correct/ vakkundig personeel, prijs/ kwaliteit is super goed, zowel per mail/ tel/ fysiek heel correct!

Net en vriendelijk bedrijf

Had enkele tegels met foutje. Subliem werd dit opgelost. E-mail en telefonisch contact super en netjes. Afhandeling en oplossing super netjes. Blijf zo doorgaan…

Helemaal prima

Ondanks dat er wat verkeerd ging, werd het binnen 1 week opgelost/omgeruild. Daar hou ik van.

Snelle reactie

Tegels die geleverd zijn waren niet in lijn met verwachting. Na 1 telefoontje met Daan te hebben gepleegd, had ik paar dagen later de juiste tegels van top kwaliteit ontvangen.

Prima service en uitgebreide beantwoording van vragen

veel keuze,goede voorlichting.Afspraken nagekomen

Alleen de aflevering ging niet goed. Gevraagd om kleine vrachtauto,dus niet en geen mail vooraf,zodat de levering een verrassing werd.Zware tegels om zelf naar huis te moeten brengen.

Prima meegedacht

Fijn contact in de winkel gehad. Daarna alles prima geregeld.

snel, voordelig en conform afspraak

Makkelijke site, volop keuze en correcte prijzen. Bestellen gaan heel simpel en levering was precies volgens afspraak. Op een door ons gestelde vraag m.b.t. levering werd vlot geantwoord.

Fijn bedrijf, slechte vervoerders.

Ik had snel vensterbanken nodig. Mijn verzoek werd heel snel opgepakt. De bestelling kon snel geplaatst worden en ik kon het ophalen op de afgesproken dag. Heel fijn, ik ben echt uit de brand geholpen. Ze zien er mooi uit.

Fijn en goed

Goede prijs, mooi materiaal, alles fijn en goed.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom