Nicole heeft mij in Vianen erg goed geadviseerd.

Toen ik de mooie showroom in Vianen betrad had ik precies in mijn hoofd welke tegels ik wilde. Over de kleur twijfelde ik nog een beetje. Ik legde Nicole uit welke sfeer ik wilde creëren. Daarna zei Nicole dat dat niet helemaal overeen kwam met de tegels die ik in gedachten had. Nicole liet zien wat ik in gedachten had en wat zij voor mij in gedachten had (afgaande op mijn verhaal). Door goed te luisteren liet Nicole zien dat het rustige beeld dat ik in mijn hoofd had er in de praktijk veel te onrustig uitziet. Ook qua kleurstelling snapte Nicole direct hoe het er uit moest komen te zien. Dankzij Nicole heb ik nu een droombadkamer die rust en sereniteit uitstraalt; er hangt een echt ontspannen wellness gevoel.

Top bedrijf

Snel geholpen, verzending was vertraagd echter hebben ze dit op tijd aangegeven. Levertijd iets te lang, maar daar kunnen ze ook niks aan doen.

Top service & quality tegels

Excellent service and high quality granite tiles. Very positive experience during communication through email and phone with Daan Hoeijmakers from Totaaltegel Hagelsom.Was little worried since had to transfer full amount in advance,but They delivered within 5days to Antwerpen and quality is excellent.

Fantastiche service en klantgerichtheid

Wederom een zeer goede ervaring met totaaltegel. Klantvriendelijk en meedenken met de klant. Bereid net dat beetje extra te doen op een persoonlijke manier waardoor je je klant voelt en terugkomt.

Goed bedrijf

De mail communicatie verliep bij ons wat rommelig. Uiteindelijk werden de tegels op de straat afgeleverd, bij het naar binnen dragen 'rammelde' zo goed als alle pakken. De volgende morgen heeft de tegelzetter contact opgenomen met tegeltotaal en binnen een uur werd een nieuwe zending gebracht! Mijn welgemeende complimenten voor de geleverde service!!

Zeer prettig

goed geregeld

alles netjes volgens afspraak geregeld

Fantastisch bedrijf

Online een bestelling gedaan en binnen de vermelde periode werd er netjes geleverd. Service gericht bedrijf, zo blij met de service.

Mooie producten, uiterst plezierige en deskundige service; 100% betrouwbaar

Heel goed zaken doen met dit bedrijf! Doen wat ze beloven en méér dan dat! Snelle service en bij onvoorziene omstandigheden (bijv. gebroken tegels) wordt op coulante wijze een passende oplossing gevonden. Klasse….

Kwalitatief hoogwaardig product

Wij hadden gekozen voor een travertin tegel, gezien we jaren in Frankrijk hebben gewoond en dat daar ook in ons huis hebben. In Frankrijk wonen we dicht in de buurt van een steen groeve (nabij Marseille) waar de travertin o.a. vandaan komt. Dus ik dacht dat ik zeker niet aan die kwaliteit en prijs zou kunnen komen in Nederland. Maar niets is minder waar. De kwaliteit van de Travertin was zelfs nog mooier zonder al te veel kleur verschillen en gaatjes, als dat we hem in Frankrijk hebben. Dus echt top kwaliteit voor een goede prijs!

Mooie collectie en prima service!

Totaaltegel heeft een prachtige collectie aan tegels. Zeer vriendelijke medewerkers die hun uiterste best voor je doen om de juiste tegels te bestellen en te zorgen dat ze op tijd geleverd worden.

Zeer positieve ervaring bij totaaltegel!

Ik was op zoek naar tegels voor in mijn wc, die redelijk snel (binnen 2 weken) leverbaar moesten zijn. In de showroom in Vianen werd duidelijk aangegeven welke tegels we binnen die tijd konden bestellen en werden we goed geholpen met kleuradvies door verkoopster Nicole. Keurig en eerder dan afgesproken de offerte op de mail, die we door snel mailcontact ook gelijk konden aanpassen en bevestigen. Duidelijk en eerlijk advies gekregen over de hoeveelheid tegels die we nodig hadden. Bij wijze van uitzondering mochten we de tegels (omdat het een kleine partij was) ophalen in Vianen om zo de bezorgkosten te besparen. Hier hielp een aardige medewerker ook nog om het in de auto te krijgen. Super!!

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding!

Persoonlijke en uitgebreide service op locatie! Vervolgens goed telefonisch bereikbaar en mogelijkheden in levering. Erg prettig!

Goed bereikbaar, maar minder flexibel.

Helaas een verkeerd type blokken ontvangen, dit is gelukkig snel opgelost. Toen ik hierbij vroeg of ze een aantal stenen retour wilde nemen, deden ze dat helaas niet, terwijl je voor een behoorlijk bedrag het een en ander gekocht hebt.

Fijn en snel !!

Goede, snelle levering. Telefonisch goed bereikbaar. Probleem met beschadigde opsluitbanden naar tevredenheid opgelost.

Geweldig bedrijf korte lijnen, vakmensen!

Vakmensen denken met je mee om de juiste keuzes te maken!

Great service

Really good service from Totaaltegel. Very helpful in showroom, good quality products and delivery and ordering took place without any issues.

Prima bedrijf met kwaliteitsproducten

Afspraak =Afspraak Snelle reactie en kwaliteit is prima

We zijn keurig netjes en vriendelijk in de showroom behandeld.

We zijn keurig netjes en vriendelijke in de showroom behandeld. De offerte kwam netjes volgens afspraak. Een paar dagen voor de afgesproken datum van levering kregen we een berichtje. De chauffeur belde van te voren op. We zijn nu lekker aan de slag. Bedankt totaaltegel voor de goed service en kwaliteit.

Helemaal top

Zou jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Goede kwaliteit voor nette prijs , vriendelijk ontvangen

Zeer aan te bevelen .

fijne service, ook na verkeerde levering (kan gebeuren, we zijn allemaal mensen) keurige oplossing!

fijn bedrijf, goede service

Fijne mensen, mooie tegels

Ik heb zeer vriendelijk geholpen, factureren, betalen en afspreken voor levering ging soepel. Afleveren was een dag te laat, maar dan wel weer te snel. De chauffeur belde zeer kort tevoren en was al weer weg toen ik er aan kwam. De tegels liggen er net in en zijn mooi. De tijd zal leren hoe ze zich houden in weer en wind.

Goed bedrijf met mooie producten en professionele service. In de aflevering ging het met de communicatie niet helemaal perfect maar was geen issue.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom