Gewoon goed

Corect goed prijs en kwaliteit

Mooi product

Goede service product naar wens en mooi resultaat

Goed advies

Prima natuurstenen tegels voor een goede prijs

Na een duidelijke offerte is het totaalpakket inclusief benodigdheden voor het tegelen aangeleverd. De levering was uit voorraad en al na een paar dagen geleverd. De tegels zijn van prima kwaliteit en de prijs was ook uitstekend dus ik ben zeer tevreden over totaaltegel.

Top zaak met vriendelijke mensen

Je wordt door vriendelijke en behulpzame mensen geholpen. Ze denken mee in oplossingen.Gereserveerde tegels lagen al klaar om te worden ingeladen. Zou hier zeker weer komen voor tegels.

Een bedrijf met verstand van zaken.

Prettig en deskundig advies.

Netjes en op tijd geleverd

In de winkel netjes geholpen. Levering op tijd en de chauffeur heeft ze keurig achterom gereden zodat ze bij ons even uit de weg staan en we ze zelf niet hoefde te sjouwen.

Uitstekend product en perfecte afhandeling

Alle administratie perfect afgehandeld, alle beloftes in een keer nagekomen, bij levering welwillend op de voor mij beste plek neergezet, goed kwalitatief product en letterlijk maar 1 tegel met schade dus zeer zeer tevreden over het totaal. Hier kun je veilig bestellen, als ze hebben wat je zoekt natuurlijk.

Wederom top

Wederom een ervaring

Vensterbank

Prima op tijd en naar wens

TOP!

Goed geholpen, vakbekwame mensen die met je mee denken! Wij hadden tegels nodig voor onze buitenkeuken lijn. Heel blij met het eindresultaat :)!

Goede afhandeling, Prijs kwaliteit prima

Had helaas mijn stratenmaker 3 maanden later als gepland. Het was echter geen probleem om de tegels in opslag te laten staan totdat ik ze nodig had. Prima onderliggende afstemming over prijs en levering. Alles conform afspraak.

goede kwaliteit en uitstekend geholpen bij het afhalen perfect

zeer goed

Prima geregeld

Goede reactie en verzorging, vlot geregeld

Perfecte tegel zaak

Goede service en levering

Goede service en levering

Non nonsence

No nonsence bedrijf

Hele goede service.

Hele goede service, klantvriendelijk en vlotte communicatie per telefoon en mail. Fijne en goede aflevering door de chauffeur, binnen de tijdsindicatie met een telefoontje vooraf. Prachtige tegels van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Fijn dat alles goed geregeld is

Wij deden een aanvraag voor keramische tegels , en kregen een hele goede offerte terug , deze was lager dan de prijs die voor die tegel stond. Ook het bijgeleverde smart zand voor het voegen werkte fantastisch. Een hele mooie tegel voor een eerlijke prijs. Totaal tegen bedankt .

Prima geregeld

Levertijd kan nog tot volgend jaar oplopen, wel jammer , maar is niet anders in deze tijd

Goede ervaring

Super verkoper die kevin heeft kennis van zaken adviseerd goed en komt zijn afspraken na en denk in oplossingen.

top bedrijf

alles volgens afspraak