Contact met totaaltegel is zeer goed. Altijd wel bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail of in de winkel! Helaas is er wel veel mis gegaan met onze bestelling en wil dit toch even delen. Daarom ook geen 5sterren beoordeling. In eerste instantie zou de bestelling 6 weken duren maar dit liep een paar maanden uit. Op de vertraagde dag van levering werd er in de ochtend al gebeld dat de bestelling maar voor de helft meegenomen was en dus niet volledig geleverd zou worden. Ook was er veel verwarring betreft betaling. In winkel wilde ik het volledige bedrag per direct betalen maar dit was niet nodig volgens de verkoper. Op een later tijdstip kreeg ik per mail het verzoek om een aanbetaling te doen, dit is geen probleem en begrijpelijk. Een dag voor de levering (eindelijk) krijg ik een telefoontje dat het volledige bedrag nog niet betaald was dat wel moest gebeuren anders zou er niet geleverd worden!? Waar dient de aanbetaling dan voor? De bestelling is nog niet volledig geleverd en ondanks dat de bestelling bij hun is gedaan snap ik dat het ook het niet helemaal aan totaaltegel ligt. Wel jammer dat eenvoudig excuses aanbieden niet meer van deze tijd lijkt te zijn.

Super flexibel en afspraak is afspraak

helemaal top

Schitterende vloer

Prachtige vloer. Een waar kunstwerk.

Geweldige sevice

Waardebon al 2 jaar verstreken en toch nog kunnen inleveren. Echt top mannen. Bedankt.

Erg klantvriendelijk en goed advies.

Voor een specifieke soort tegel trok ik naar Totaaltegel. Ik had verwacht een hele uitleg te moeten geven, maar vanaf begin snapte de adviseur mij al. Daarna tekeningetje gemaakt en samen tegels uitgezocht. Kortom erg prettige ervaring.

Scherpe prijzen voor een goed product

Denken met je mee om een goede oplossing te vinden Prettig bedrijf om zaken mee te doen en scherp geprijsd

Goede service, snel en netjes!

Tegels zijn binnen een week na de aankoop geleverd. Goede uitleg gehad in de showroom, verkoper nam de tijd en liet ook alternatieven zien. Levering ook prima, netjes op de vooraf aangegeven tijd. Persoonlijk zou ik het prettiger vinden als ik zou kunnen pinnen bij aflevering in plaats van vooraf het hele bedrag overmaken.

2 paalmutsen besteld op de website. Na een vraag of de order goed geplaatst was, adviseerde de medewerker alternatieve paalmutsen die men was tegen gekomen in de opslag. Deze zijn niet alleen mooier masr ook nog 50% goedkopet. En direct leverbaar. Top service!

prima bedrijf

prima bedrijf en snelle levering

Vakkundig gelegd fijne werknemers.

Heel netjes gewerkt en alles netjes achtergelaten.

Alles word netjes geregeld en afgehandeld

Netjes geregeld

Bestelling goed en op tijd geleverd, afhandeling over een nazending ook goed

Er werd veel moeite gedaan om voor ons het juiste produkt te vinden. Dit is uiteindelijk gelukt.

Allemaal prima. Geen klachten.

top bedrijf

Op zaterdag de tegels uitgezocht en laten bezorgen. Bezorgdatum en tijd klopte exact. Hele vriendelijke medewerker aan de telefoon. Alleen zaten er bij onze tegels, tegels bij van een andere kleur (in plaats van een tintje bruin waren die een tintje blauw. Gelukkig maar een paar tegels zodat we niet te kort kwamen.

Prima zaak en goed service

Ze denken echt met je mee in het maken van een prima keuze. Gewoon top!!!!

super goede service

Super goed.

Er is een zeer groot assortiment aan producten met een prachtige showroom waar je diverse voorbeelden en mogelijkheden kunt bekijken. Als je hier niet kunt slagen dan slaag je nergens meer. Echt een top bedrijf met vriendelijke en behulpzame medewerkers die je deskundig advies kunnen geven. Eenmaal je keuze gemaakt hebbende zorgen zij er voor dat alles op tijd en netjes wordt geleverd. Vervolgens wordt het project door een van hun vakmensen op een zeer nette wijze uitgevoerd.

Super service!

Online besteld ...goede service goede levering denken mee in oplosdingen!

Top !

Prachtige showroom , snelle levertijd , zeer mooie tegel die perfect verpakt was en keurig voor de deur zijn afgeleverd !

Mooie keramische tegels , goede service en nette levering

We zijn prettig geholpen en erg blij met de geleverde mooie terrastegels.

Prima product, levering slecht

We zijn erg tevreden met de tegels zelf. Ze hebben de levering twee keer moeten verplaatsen wat erg vervelend was. De leverancier van de tegels heeft niet goed uitgezocht waar hij moest zijn waardoor hij gewoon weer terug ja gegaan zonder te bellen. Het contact met totaaltegel was daarentegen heel goed. Snelle reacties en prima oplossingen.

Prima op tijd geleverd alle tegels waren goed geen beschadigingen.

Aantal vloertegels waren verkeerd gezaagd waardoor onbruikbaar/service wel heel goed

Netjes en goed geholpen in showroom in Vianen. Contact via telefoon en mail loopt ook heel soepel en snel. Deel van de geleverde vloertegels waren verkeerd gezaagd, waardoor hele zending retour moest. Uiteindelijk na 4 keer was de totale bestelling in orde. Wel complimenten voor de manier waarop de verkeerde leveringen steeds werden opgelost.

Top bedrijf en goede levering

Via internet bij totaaltegel een bestelling geplaatst, goede kwaliteit en levering

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom