Fantastisch bedrijf, mooie producten, goeie kwaliteit, tegen scherpe prijzen

prima bedrijf met goede producten

Prettig behandeling als klant en ze maken duidelijke afspraken. kortom een fijn bedrijf !

Mooie tegels en netjes op afgesproken datum geleverd

Nadat ik had aangegeven dat de bereikbaarheid van ons huis een probleem kan zijn voor een grote vrachtwagen, was dat voor totaaltegel helemaal geen probleem. Netjes doorgegeven aan de transporteur die met een kleinere vrachtwagen kwam afleveren op de afgesproken dag. De tegels waren van hele goede kwaliteit en netjes verpakt, geen gebroken of beschadigde tegels.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke uitleg, en goede producten. Zeer gemotiveerde tegelzetter, prachtig werk geleverd. Alles klopt, zeer aan te bevelen.

Gewoon een goed bedrijf met zeer klantvriendelijk personeel.

Klantvriendelijk en goede prijs

Redelijk

Aanbeveling ja en nee

Komen afspraak na

Top kwaliteit

Had maar een paar vierkante meter besteld, maar werd net zo behandeld als of het 100 vierkant meter was top!

Prima uitleg en service

Goede uitleg tijdens bezoek aan showroom. Keuze was snel gemaakt. Aansluitend afhalen van tegels was prima uitgelegd.

Zo als het hoort

In de huidige tijd is het lastig pm aan de hoge verwachtingen te voldoen. Totaaltegel lukt dat in alle aspecten.

Prima ervaring

Goede prijzen, veel uit voorraad leverbaar

In eerste instantie was de uitgekozen tegel steeds voorradig, tot het moment van bestellen ineens niet meer. Andere tegel uitgezocht en deze was heel snel geleverd. Prijzen zijn in vergelijking met andere leveranciers stukken lager.

Goede service, mooie producten en goede prijs

We hebben het hele proces al prettig ervaren. Goed geholpen in Vianen en het proces tot contract en levering zeer prettig verlopen. Zonde dat transport niet geheel goed ging waardoor er aantal keren levering gedaan is. Wij hadden hier zelf geen last van. Zeker aan te raden om met Totaaltegel zaken te doen!

geweldig goed geholpen

fijn attent deskundig personeel

Goede ontvangst, goed geholpen, goede prijs goed.bedrijf

Prima geholpen

Positieve ervaring

Fijn product, goed advies, snelle levering.

Erg goede hulp bij het uitzoeken van natuursteen tegels.

Speciaal voor een tegel die op de website stond helemaal naar Totaaltegel gereden, ca. 1 uur rijden. Blijkbaar was de informatie op de website niet up-to-date want de bewuste tegel was al enige tijd niet meer beschikbaar. Daarna erg goed geholpen met het zoeken naar een alternatief wat we ook gevonden hebben. Bedankt daarvoor.

Goed geholpen en goede kwaliteit

Ondanks het feit dat ik Totaaltegel zal aanbevelen zijn er twee aandachtspunten. Ik heb geen bevestiging gekregen dat de bestelling gereed was (lag al een tijdje klaar toen ik voor de levertijd belde). In de voorzijde van de vensterbank zit verschil in de hoogte van de afwerkrand. Omdat ze tegen elkaar komen, zit er nu verschil in.

Prima producten

In de offerte fase wel een aantal keren langs elkaar heen zitten mailen, mijn advies neem iets meer de tijd en lees de vraag van de klant goed!! Zorg ook dat je de gestelde vraag duidelijk beantwoord. De service is verder top te noemen, mooie producten voor een goede prijs. Erg tevreden!!

positief

positief

Goede ervaring mee. Afspraak = afspraak.

Goede ervaringen mee. afspraak = afspraak. Hebben helaas niet veel tegels op voorraad.

Behulpzaam, en ruime keuze, goed advies.

Een mooi bedrijf. Netjes aangelegd. vriendelijk personeel en ruime keuze,

Goede producten, prijs vs. kwaliteit en service

Goed contact, geleverd als afgesproken.

Top !

Goede service fijn. Bedrijf

Vriendelijk, no-nonsense, mooi product, alles volgens afspraak

Voor ons nieuwbouwhuis hebben we vloer- en wandtegels besteld bij Totaaltegel. Hierover is een aantal keer contact geweest, ook in de showroom, en nadien zijn de tegels door Gebroeders van Eijk Transport afgeleverd. De vloertegels moeten nog uitgepakt worden, maar de sanitairtegels zijn inmiddels geplaatst en we zijn in het geheel zeer tevreden.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom