Goed bedrijf en veel keuze

Een TOP tegelhandel

Wij zijn in verschillende zaken geweest waaronder 4 keer bij jullie in Vianen. Konden niet kiezen, zoveel mooie tegels. Uiteindelijk zijn wij bij jullie geslaagd. Inmiddels liggen de tegels in de tuin en het is schitterend geworden. Zijn heel goed geholpen en alles is prima uitgelegd. Later nog telefonisch contact gehad met wat vragen en ook heel netjes geholpen. Jullie krijgen van ons een 10 .

Super producten

Mooie tegels, super kwaliteit en goed advies

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !

Handige , duidelijke website . Bestelling perfect in orde en op afgesroken tijdstip geleverd !

Top geregeld van begin tot het einde bedankt

Zeer goed en duidelijk geholpen door totaaltegel, tevens was de levering perfect geregeld bedankt

Prima bedrijf, goede informatie en correcte aflevering van onze bestelling.

Wij zijn een aantal keren geweest in onze zoektocht naar nieuwe tegels voor de tuin. Steeds prima te woord gestaan door deskundig personeel. Levering van onze tegels conform gemaakte afspraak.

Zeer professioneel, deskundig advies.

Zeer deskundig en professioneel bedrijf en vakbekwaam personeel. Niets is te veel. Gewoon Top !! ik ben superblij met mijn aankoop.

Betrouwbare leverancier van betaalbare tegels

De door ons uitgezochte tegels waren uit voorraad en daardoor heel snel leverbaar en werden keurig op de afgesproken dag geleverd. Heel fijn dat we de tegels die we over hadden tegen 75% van de aankoopwaarde mochten terugbrengen! We hadden echt niet geweten wat we daar anders mee zouden kunnen doen en nu kregen we er nog iets voor terug.

Super erg content met alles

+ Hele goede ervaring met Totaaltegel ga in de toekomst zeker vaker bestellen - De transporteur zou een half uur voor levering bellen zodat iemand het in ontvangst kan nemen, deed dat niet belde vooroord en wilde de tegels op een zeer onlogische plek neer zetten

Zeer slechte verkoop service

In de winkel in hengelsom geweest in de winkel een vriendelijke medewerker (Kevin) die meedacht en alles netjes uitlegde gevraagd offerte te laten maken en deze na een paar dagen gekregen maar toen begon de ellende de offerte klopte voor geen meter verkeerde tegels en alle opties die we besproken hadden zoals plinten leggen enz waren niet benoemd in de offerte dus netjes contact opgenomen en de medewerker zou de verkoper terug laten bellen na een week nog geen telefoon weer gebeld en de medewerker was bezig dus zou later die dag terug bellen weer niks na een week weer gebeld weer het zelfde verhaal de verkoper was in de showroom bezig sorry dat die niet terug had gebeld door drukte en we laten hem vandaag nog bellen nee hoor weer niks dus nogmaals gebeld weer te horen gekregen vandaag wordt u gebeld waar ik al geen vertrouwen meer in had en nee hoor geen telefoon als de service al zo slecht is tijdens de verkoop hoe zal de service zijn als je wel iets koop mag je je afvragen dus bij deze geen tegels meer voor mij bij jullie!! We gaan wel na de concurrent die wel goede service bied en ook nog eens ruim 35 % goedkoper is

Te vreden

goede en snelle service en levering

duidelijke en heldere afspraken goede service

Prima alles op tijd geleverd zonder problemen

Alles correct geleverd en op tijd volgens afspraak

top geregeld

prima service, alleen in corona tijd was het even wachten tot we geholpen werden.

Alles netjes verlopen en keurig getegeld.

Wij zijn goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Alles werd netjes op papier uitgewerkt. En het belangrijkste van alles, onze tegels van 1 x 1 meter zijn keurig gelegd.

Uitgebreide service tegen een goede prijs

Vestiging Vianen is goed verzorgd, met mooie opstellingen en daarmee een ruime keuze. Medewerkers zijn zeer service gericht met tegels combineren en neerzetten. We hebben meerdere offertes opgevraagd en vaker terug gekomen voor verschillende tegels. We hebben samples opgestuurd gekregen en tegels die beschadigd waren bij vervoer netjes vervangen gekregen. Een speciale notitie voor Daan, die echt zijn best heeft gedaan voor ons. Foto’s voor ons gemaakt van nieuwe collecties, tegels persoonlijk nageleverd, combinaties geduldig laten zien, samples opgestuurd, openlijk zijn mening gedeeld en advies gegeven. Dikke pluim!

correct geholpen en afspraken worden nagekomen

in 1 woord geweldig

Bestelling, levering en afhalen zonder enig probleem

Geen opmerkingen, het is gelopen zoals je mag verwachten.

Kwaliteit en goede aflevering

Kwaliteit en goede aflevering van de tegels. Tevens heel correct bij problemen en bieden perfecte hulp

Goede en vriendelijke service

Super service. Goede producten.

Goede producten voor een mooie prijs. Duidelijk wanneer levering klaar is en afgehaald kan worden.

Goed maar bij afhaalpunt niemand aanwezig. 20 min staan wachten ivm pauze totdat een verkoper mij hielp. Wellicht een idee om in groepen te pauzeren zodat je altijd direct geholpen wordt.

Goede service en snel opgelost.

Snelle offerte en makkelijk afspraak gemaakt. 1 van de 3 tegels was beschadigd, na melding hiervan kon vrij snel een vervangende tegel worden op gehaald. Goede service!

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom