Top bedrijf

Superrrrr

Klantvriendelijk Goede kwaliteit. Snelle levering

Prima bedrijf, goede organisatie

Mooi optijd geleverd! En prima verpakt in plastic, op 2 euro pallets...

Uitstekend bedrijf

Prijs kwaliteit met goede service

Goede prijs kwaliteit Mooie showroom Snelle service en levering

Goede service en goed product.

Goede snelle service

Snelle informatie via mail.zo snel dat beide locaties reageerden. Ik zoch t specifiek product en men kon mij snel helpen. Product isa chteraf exact zoals aangegeven door medewerkers. Bij afhalen vriendelijk en snelle afhandeling.

Goed advies en eerlijke prijs voor mooie tegels

We zijn midden in de Corona crisis goed geholpen om met de beperkte kijk mogelijkheid toch de juist tegels te vinden voor ons nieuwe huis. Daan heeft ons daarbij fijn geholpen! Mij benieuwen hoe de tegels straks staan in huis!

Mooi product snelle levering

Prima ervaring

flexibele en snelle levering.

Op afspraak in Abcoude de tegels uitgezocht en gelijk de order besteld. Zeer tevreden over de tussentijdse wijziging van de order.

Prima service, goede kwaliteit tegels

We werden netjes geholpen, na bestelling snel bevestiging ontvangeb. Levering was op tijd en van goede kwaliteit. Overal prima tevreden en raar jullie zeker aan

ik kwam nog een aantal keramische tegels tekort en kon deze de volgende ochtend afhalen.

Perfecte service en kwaliteit.

Zowel in de showroom in Hegelsom als telefonisch prima geïnformeerd en geadviseerd. De levering van de materialen verliep eveneens prima. Een echte aanrader, perfecte prijs kwaliteit.

Het hele proces van bestellen en leveren ging goed. Zijn prachtige tegels!

Het was voor ons erg belangrijk dat de tegels op tijd zouden worden gebracht in verband met de planning. Goede communicatie hierover en alles is goed gegaan. Ik heb jullie al aanbevolen bij diverse vrienden.

Mooie producten tegen een goede prijs

Goed geholpen voor hardsteen tegels zowel voor binnen als op het terras

Service was top. Alle vragen werden goed beantwoord.

Goed geholpen

Prima service en producten

Alles geleverd zoals was afgesproken. Prima tegels voor een schappelijke prijs.

top bedrijf

van a tot z gewoon een goed bedrijf

Mooie vensterbanken

Erg mooie vensterbanken geleverd gekregen! Al vond ik de levering wel erg prijzig

Mooie tegels. Maar tijdens het uitpakken kwamen er heel wat gebroken tegels tevoorschijn. Kan gebeuren natuurlijk. Netjes nabesteld. Leveren ging moeizaam, defecte trein. Na een aantal weken wachten kwamen de verkeerde tegels binnen.

Persoonlijke touch

Prettig contact gehad met Totaaltegel medewerkers. Ze zijn oprecht vriendelijk, klantgericht met een persoonlijke touch. De afspraken, levering en nazorg verliep goed.

prima ervaring

bestelling naar wens verlopen

Professioneel bedrijf, goed contact en goede producten

Ik heb hardsteen vijverranden besteld, en waren snel geleverd. Kleine beschadigingen werden goed opgelost. Er kunnen wel eens verschillende diktes bij zitten en één van de 24 vijverranden was een beetje krom. Niemand ziet dat, maar wel degene die ze monteert, het mag geen naam hebben. Al met al zeer tevreden met het mooie resultaat.

Prima firma

De informatieverstrekking van dit bedrijf is uitermate snel en volledig. Ophalen van de spullen gaat prima en het vriendelijke personeel staat klaar om te helpen.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom