goede en snelle service via mail en telefoon

Klantvriendelijk, goede en snelle service via mail en telefoon. Bezorgen omzetten naar afhalen is geen probleem.

Naar wens

Naar wens verlopen en de mat in de auto gelegd van mijn vrouw geweldig

Alles top!

Het bezoek aan de toonzaal in Vianen was prima, goede adviezen gekregen om tot een verantwoorde keuze te komen voor terrastegels. Volgende dag besteld, twee dagen later perfect afgeleverd. Zeer tevreden!

prima en professioneel

Uitstekende service, goede prijs

Goeie flexibele leverancier

Ik heb grote vensterbank composiet tegels op maat geleverd gekregen in Vianen. Goede communicatie en mooi resultaat. Bedankt!

Uitstekende service, snelle levering

Prima ervaring, ik kom graag terug.

Prima kwaliteit tegen een scherpe prijs

Snelle levering tegen concurerende prijzen. Goede service.

Gewoon goed top

Ik heb er nu twee keer besteld en alles is top

Positief

Wij waren aangenaam verrast door de deskundigheid en de persoonlijke manier van advisren toen we in de winkel de tegels kwamen bekijken. We hadden dan ook veel vertrouwen en daarom hebben we ook bij Totaaltegel gekocht. Het was het eerste bedrijf op ons lijstje wat we gingen bezoeken om tegels te kiezen en we hebben door deze indruk, de rest niet meer bezocht. Door Corona moest de winkel dicht. Wij vonden het wel jammer dat de telefonische bereikbaarheid minder goed was toen en dat ook het mail verkeer wat traag verliep. Een tip is misschien om mails van klanten (automatisch) te bevestigen en/of te antwoorden op een vraag die daarin gesteld wordt. Een tweede tip kan zijn dat jullie als de betaling nog niet voldaan zou zijn om twee dagen voor levering even een herinnering te sturen. Door verbouwingen etc kan dit soms vergeten worden zonder dat er kwaad opzet in het spel is. Op die manier krijgt de klant de kans om het alsnog over te maken en dan loopt de levering gewoon door zoals gepland. Wat ook heel erg top was is dat er bij onze levering 8 tegels kapot waren en dat we dit hebben aangegeven en dat men wel direct reageerde zodat we binnenkort hier een aantal nieuwe tegels voor mogen ontvangen. Dat is goede service!

zeer tevreden

Wij zijn enorm tevreden met onze nieuwe tegels echter wisten wij van te voren niet dat er wat maatverschil in de tegels zat. De meeste waren wel maatvast maar zaten enkele pakken bij die niet maatvast waren. Mogelijk fout van ons dit niet na te vragen maar aan het einde hadden wij toch genoeg!

Prima contact en vriendelijke hulp

Was opzoek naar een specifieke tegels. Gebeld met totaaltegel en IPV het ophalen in Hegelsom. Kon ik het ophalen in Vianen. Dat scheelde reistijd

Fijne firma

Fijne firma om mee te werken

Super snel en goed geregeld

We hadden best een lastige vraag, tegels moesten passen bij een bestaand project. Eerst een diefstal opgevraagd en daarna aangevuld (maar 2m2 nodig). Super goed geregeld en handig gedaan met afhalen. Aanrader!

Mooie producten en uitstekende klantenservice

Uitgebreid advies en zeer klantvriendelijk. Kapot aangekomen tegels zijn direct nagestuurd (een koerier was niet nodig, maar had Totaaltegel wel in willen zetten). Top!

betrouwbaar

superservice

Ik had ergens anders jaren geleden leisteen tegels gekocht. ivm de benaming, wist ik niet zeker of het hier om dezelfde tegel ging. Op mijn mail of deze benaming hetzelfde was kon ik wat foto's doorsturen. Zelfde dag nog een reactie met een offerte. Een dag afgesproken waarop ik kon komen kijken. Ik heb een tegel meegenomen voor de kleur. Ter plaatse goed geholpen. Tegel kwam overeen en ik mocht er een paar uitzoeken. Tegels werden netjes bij de auto neergezet. Top service. Ook in deze coronatijd, helpen ze je goed. Op het terrein ligt alles netjes bij elkaar. Er is ontzettend veel keuze, ga hier zeker nog eens terug.

Netjes

M.i. reële informatie gekregen over het produkt. Keurige uitleg en de aflevering door behulpzame chauffeur.

alles naar wens

zeer praktische moduul voor bestelling op maat met automatische berekening van prijs en transportkosten.

Superservice

Tegels en benodigheden bestelt. Alles na enkele maanden geleverd. (tegels kwamen uit Brazilie) Later gezien dat er te weinig voegsel bij was. Contact opgenomen met de winkel. Gaven toe dat het hun fout was en hebben een week later de rest geleverd zonder transportkosten. Echt goede service en snelle reacties op mails en telefonie. Bedankt iedereen vanuit Belgie

Fijn geholpen

We hebben prachtige keramische tegels uitgezocht in de showroom in Vianen. De showroom is groot van opzet en kundig personeel.

Mooie tegels en kundige tegelzetters

We zijn naar zowel de showroom in Hegelsom als de showroom in Vianen geweest. In beide vestigingen super geholpen door de medewerkers, ruim de tijd genomen en onze twijfels weggenomen. Uiteindelijk gekozen voor een keramische tegel met betonlook. De tegels hebben we door de tegelzetters van Totaaltegel laten leggen, de vloer is super mooi geworden, we zijn er erg blij mee!

Zeer matig

Afspraken gemakkelijk te maken maar blijkbaar erg moeilijk voor Totaaltegel! Onduidelijke opdrachtbevestigingen. Eeuwige corona excuses en dat begint al met het bandje op de telefoon. Totaaltegel is (echt niet!) een corona haard. Kortom ontevreden.

Van advies tot levering netjes en goede service geleverd

In Vianen showroom onze tegels kunnen bekijken en offerte aanvraag gedaan. Vanuit centrale verkoop de offerte netjes kunnen bespreken, besteld en levering afgestemd. Voorraad artikelen zijn snel geleverd. Tegels waren netjes verpakt en zonder schade geleverd. De externe transporteur heeft het netjes en op tijd geleverd. We hadden een zeer service gerichte chaufeur. Het geheel was een top ervaring! Bedankt.

Goed advies en snelle levering uit voorraad!

Nieuwe tegels gekocht voor mijn tuin. Vriendelijke ontvangst en goed advies. Mooi kwaliteit en snelle levering (uit voorraad) van Durban Slate Black. Heel fijn!

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom