Veel aandacht en goede service

Verschillende tegels gekocht dit jaar voor de badkamer, bijkeuken en het terras waar we erg blij mee zijn. Erg tevreden ook over de levering waarbij goed rekening werd gehouden met de obstakels tijdens de eerste coronagolf en lockdown. Daardoor hadden we alles op tijd binnen en liep onze verbouwing geen vertraging op. Twee keer terrastegels uitgezocht die uiteindelijk niet geleverd konden worden door problemen bij de fabrieken. De derde keer was gelukkig scheepsrecht en we zijn erg blij met de tegels. Ook hier heeft Totaaltegel ervoor gezorgd dat deze toch op tijd voor de deur lagen ondanks alle obstakels. Ook hebben ze ons goed geholpen in het maken van keuzes waarbij ze veel aandacht hadden voor onze wensen.

Mooie tegels en super legwerk!

Afgelopen voorjaar mooie betonlook tegels gekocht bij Totaaltegel inclusief het laten leggen. De vloer ligt er super mooi in!

Correcte Service

Correcte Service

Prima bedrijf, Goede service

Leisteen gekocht bij totaaltegel, diverse offertes aangevraagd en uiteindelijk besteld. We hebben vaker vragen gesteld en ook netjes beantwoord door totaaltegel. Alles is goed verlopen. Wij zijn tevreden. Marianne Kuppens

Mooie tegels na een zware bevalling

We hebben er lang over gedaan, vooral ook omdat de coronacrisis roet in het eten gooide. In de winkel in Vianen zijn we twee keer langsgeweest om uiteindelijk te kiezen voor een prachtige leistenen vloer van 808x80 tegels over een nieuw aangelegde vloerverwarming. Maar het leggen was wel even een 'dingetje'. Het begon met de vraag of ze op de vrijdag voor de afgesproken week al konden beginnen. Achteraf was dat niet zo'n heel goed idee omdat je dan dus een heel weekend op je slaapkamer zit. De tegels werden op woensdag geleverd. Een enorme vrachtwagen dumpt twee pallets op de stoep en vertrekt weer. Ik had allerlei e-mails gehad met instructies over het klaarzetten van de tegels. Maar dat werd 'm niet; de tegels wegen bijna 30kg per stuk en die krijg je nooit in je eentje naar binnen. Even gebeld en de instructie was om ze dan goed af te dekken (het goot van de regen) en ze te laten staan. Er kon bijna niemand meer door, maar die boze blikken heb ik maar genegeerd... Vervolgens komt er op maandag niemand opdagen. De winkel gaat pas om 13.00 uur open dus toen ik uiteindelijk contact had, kwam de rook al zo'n beetje uit m'n oren! Wat bleek? De auto van de leggers was kapot, ze konden woensdag pas weer verder... nóg twee dagen in de slaapkamer! Woensdag inderdaad weer door. Maar op donderdag (normaal gesproken zou dit maximaal drie dagen moeten duren) kwam er maar eentje opdagen. Zijn collega was van de weg gehaald en de auto was in beslag genomen. Donderdagmiddag bleek dat we twee tegels tekort kwamen. Ik ben weer gaan bellen en kon ze gelukkig vrijdagochtend in Vianen oppikken nadat er, jawel, 's morgens weer twee mannen op de stoep stonden. Vrijdagavond was het dan eindelijk gebeurd. De vloer ligt er mooi bij! Hou er wel rekening mee dat je met leisteen te maken hebt met soms behoorlijke hoogteverschillen. Er zitten een paar flinke 'drempels' in de vloer. Dat komt doordat de tegels niet allemaal even dik zijn, het is een natuurproduct.

Helemaal top!

In vergelijking met andere bedrijven zeer scherp geprijsd! We zijn erg blij met onze nie paal petten en raamdorpels

Redelijk

Afgesproken was levertijd van 1 maand. Dat werden uiteindelijk 2 maanden voor een deel van de tegels. Het andere deel zijn we nog altijd op aan het wachten. Inmiddels bijna 3 maanden. Totaaltegel zegt dat dit aan de fabriek ligt. De geleverde tegels zijn goed.

Oakwood tegel besteld

In Hegelso geweest, heel fijn geholpen. Wij hebben de oakwood terrastegel besteld super mooi!! Het duurde even voordat we de tegels binnen kregen maar was het wachten zeker waard.

Goed geregeld

Snelle communicatie, snelle offerte, goede levering!

prima bedrijf.

Zou wel fijn zijn als ze van te voren aangeven dat de tegelzetters engels spreken.

De vloer die wij gekocht hebben bij Totaaltegel (Cast led 80 x 80) is echt prachtig geworden in onze nieuwbouwwoning. Zowel boven- als beneden verdieping. Tijdens het legproces, wat zo'n 2,5 week in beslag heeft genomen was er schade ontstaan aan het reeds uitgevoerde spackwerk van de woning. Dit hebben we gemeld en is ongelooflijk goed opgelost door eigenaar Rob van Totaaltegel. Alle plekken waar schade was ontstaan zijn op zijn kosten vakkundig gerepareerd. Met als gevolg dat Totaaltegel een super tevreden klant aan ons heeft! Dikke pluim voor de manier waarop Totaaltegel hiermee is omgegaan. Deze mensen komen netjes hun afspreken na, iets wat in de huidige tijd helaas geen vanzelfsprekendheid is. Totaaltegel, nogmaals complimenten voor de vakkundigheid en klantvriendelijkheid. Groetjes, Familie Veldhuizen, Wolvega

Vensterbanken van Nero Assoluto Graniet

We kochten onlangs 3 op maat gezaagde vensterbanken voor in onze keuken en hebben die in Hegelsom afgehaald. Kleine rondleiding gehad, en een uitstekende indruk aan dit bedrijf overgehouden. De gepolijste vensterbanken zijn echt prachtig, met een mooie dieptewerking, een lust voor het oog. Zodanig dat we nu ook overwegen om de vloertegels te vervangen met hetzelfde graniet, dus Totaaltegel sta niet raar te kijken als we binnenkort weer bij jullie aankloppen. ;-)

Plezierige service en een ruim aanbod

Wij hebben voor de 1e keer zaken gedaan met Totaaltegel om tegels voor een vijverrand uit te zoeken. We werden in Vianen deskundig en vriendelijk te woord gestaan. De levering volgde enkele dagen later, alles keurig verpakt. Kortom, een plezierige ervaring om met Totaaltegel zaken te doen. De showroom in Vianen is trouwens ruim en biedt inspiratie voor mooi tegelwerk.

Goede ervaring mee

Scherpe prijzen, verkoopmedewerkers die met je meedenken. Kon i.v.m. tijd en afstand niet zelf langskomen dus kreeg foto's en een proefstuk thuisgestuurd. Fijn zaken mee gedaan! 140m2 vloertegels gekocht.

Klantvriendelijk en goede service

Totaaltegel Vianen is een zeer klantvriendelijk bedrijf. Denken mee en geven een goede service.

Maatwerk, uitstekend meegedacht en mooi product geleverd

Maatwerk raamdorpel precies zoals gewenst en netjes strak afgewerkt

Mooie producten, goede service.

Top afhandeling

Vakkundig bedrijf met goed meedenkend personeel super in een goede en snelle afhandeling, en tevens snelle levering kan jullie bij iedereen aanraden.

Top service!

Prima geleverd, uitstekend gelegd!

Klantvriendelijk...

Bijzonder klantvriendelijk berei d naar h et zoek en van oplosssingen indien nodig.

super

bij een andere tegelboer kreeg ik achteraf loze beloftes. Bij de mannen van totaal tegel die zowel telefonisch als in de winkel zeer duidelijk waren heb ik precies de tegel kunnen bestellen die ik wilde hebben, op zeer korte termijn zelfs " 2 dagen" deze waren dan wel op voorraad maar ze hebben het logistiek perfect kunnen regelen. Perfecte service met de juiste feedback naar de klant chapeau!!! kom zeker nog een keer terug, mooie showroom ook btw mvg José de Jong

Goed en kundig advies!

Leveringsproces goed, kwaliteit tegel matig

Granieten tuintegels besteld 60 * 60. Maten varieerden tussen 56,46 en 64,4 en dat vergde wat gepuzzel met leggen. Ook variatie in dikte. Informatieverstrekking over de kwaliteit van de tegels had beter gekund

Wat een aardig personeel .ik had Daan ! Zou zeker weer kopen bij jullie.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom