prima service goede kwaliteit en snelle levering

prima service goede kwaliteit en snelle levering

Top bedrijf bedankt

Zeer goed en klantvriendelijk bedrijf

Mooi product voor een lage prijs

Een aanrader om hier te kopen

Mooi product voor een lage prijs

Een aanrader om hier te kopen

Goed geregeld, snelle service,

Goed advies, snelle opvolging via de mail. Levering in Frankrijk ook goed geregeld met top chauffeur.

Prijs kwaliteit prima

dik tevreden

Geweldige vloer en werkelijk prachtig gelegd!

Prima advies en aankoopervaring bij Totaal Tegel. Wat een prachtige supervloer (Travertin noce Aspendos brown anticato) en wat een vaklui die hem gelegd hebben! Groot compliment! Wij hadden niet zo'n gemakkelijk patroon (klein Romaans verband) maar wat een plaatje is het geworden. Heel erg blij mee!

foutje snel gecorrigeert

Plinten waren niet afgewerkt aan de bovenzijde doch na een paar dagen weer opgehaald en na een paar daagjes afgewerkt weer terug

Van advies tot het leggen, het was allemaal goed geregeld en uitgevoerd

Het voorgesprek met Nicole, iemand met veel kennis en ervaring, was erg plezierig. Het gehele proces werd goed uitgelegd, waardoor we niet voor een verrassing kwamen te staan. Het vervolggesprek vlak voor het legwerk met een expert als Dylan was eveneens zeer duidelijk. Alles is goed vastgelegd in de offerte en de mails erna. Vooral wat er ook van jou wordt verwacht. En zo ontstaat een samenspel die uiteindelijk leidt tot hetgeen waar we het met elkaar voor doen: een schitterende vloer, gelegd door de zeer vakkundige Alex. Niet haasten, maar de tijd nemen. Niet persé om 17:00 naar huis. Die vloer moet er mooi en netjes in. En dat is absoluut gelukt.

Enorm vlotte, vriendelijke service!

Na het vergelijken van een aantal suppliers voor een mooie tegel bij ons thuis kozen wij voor Totaaltegel. Een kleine gok aangezien we voordien nog nooit bij hen gekocht hadden. Maar ik kon meteen met al mijn vragen terecht en kreeg telkens spoedig een duidelijk antwoord. Omdat de winkel iets verder ligt voor ons daar wij in Belgie wonen geraakte ik er helaas nooit om de tegel in de showroom te bekijken. Toen ik vroeg of het mogelijk was om mij een foto te sturen van de tegel in de showroom kreeg ik meteen een aantal afbeeldingen doorgestuurd! Ook het bestellen ging erg vlot. We hebben een aantal keer aanpassingen doorgegeven en dit was telkens geen enkel probleem. Ik ben meer dan tevreden van de service bij Totaaltegel!

Topkwaliteit en super showroom

De showroom in Vianen is prachtig en zo konden we de tegels vinden die bij ons passen. Het resultaat is prachtig geworden. Enig minpuntje is dat de dozen nat waren waardoor de tegels eronderuit vielen. Het was dus een klus om ze beetje bij beetje naar binnen te brengen.

Prima webshop en makkelijk afhalen

Prima webshop en makkelijk afhalen

Erg vriendelijk geholpen

Top geholpen!

Duidelijke website en snelle en correcte levering

Vensterbanken besteld. Deze werden snel en goed verpakt geleverd. Mooi product en goede maatvoering.

Klantvriendelijk bedrijf

Product komt overeen met de omschrijving op de site en de ontvangen informatie. Levering volgens afspraak.

Goede tekst en uitleg en goede service

Goed geholpen en bij vragen netjes reactie onvangen per mail.

Net bedrijf

Zeer tevreden.

Fijn bedrijf, ze nemen de tijd voor je.

Prachtige vloer!

Goed meegeholpen aan de hand van een tekening van mijn huis, door voor ons uit te rekenen hoeveel vierkante meter we nodig hadden, ook met de plinten.

goed en snel geholpen, kundig advies

prima service, doen wat wordt beloofd

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom