Prima. Mooie producten

Goede service in de winkel. Medewerker gaf veel goede informatie. Levering ging alleen niet zo lekker. Kwam maar 1 deel op vrijdag. Kwam er te laat achter. Belde zaterdag maar waren telefonisch niet bereikbaar. Maandag ochtend vroeg kwam de levering alsnog.

Prima service en goede afhandeling

Totaaltegel is beste

Was is goed winkel van totaaltegel dank u

Goed bedrijf

We werden goed geholpen en alles is zoals afgesproken verlopen

komt zijn afspraken naar en goede uitleg en netjes

in 1 woord goed en netjes

Goede en vriendelijke communicatie

Het duurde wat langer dan verwacht, ik werd netjes op de hoogte gehouden, mocht annuleren als ik dat wilde (was niet een standaard artikel), en het lag netjes klaar. Prima!

Prettige firma om zaken te doen.

Opmerkingen zijn overbodig. ewoon een prettige firma.Het is gewoon een fijne leserancier.

Mooie partij lei plavuizen van 60x 60 cm

Een mooie partij van ongeveer 180 leistenen platen van 60x60 cm. gecalibreerd onderkant, ongelijk in dikte. Een groot aantal effen en donker. Een kleiner aantal gevlamd en soms oneffen. Strak genoeg in de maat om een voeg van 3mm aan te kunnen houden. Een gering aantal was ruitvormig(!) wat er toe leidde dat ik alle platen eerst in een mal controleerde op haaksheid.De scheve platen heb ik tot plinten verzaagd. Bij het lijmen ben ik van de lijmkam afgestapt vanwege te grote verschillen in de ondergrond en in vol lijmbed gaan leggen.(Buttering Floating methode)

Correct behandeld en materialen naar wens geleverd.

Zeer vriendelijk geholpen, materialen snel en volgens afspraak geleverd.

Goede ervaring, snelle repons, goede afspraken, scherpe prijs.

Partij leisteen met bijhorende plinten en standaard mat witte wandtegels werd correct en tegen scherpe prijs geleverd. Materiaal was globaal genomen in orde. Enig minpunt: de leisteen plinten waren slechts verzaagde vloertegels. De zaagsnede is na plaatsing zichtbaar. Normaal gezien zou de bovenzijde van de plinten ook mooi afgeslepen moeten zijn, met een overgang onder 45°.

Zeer goed geholpen door een zeer vriendelijke dame

Vriendelijke ontvangst,zeer goed voorgelicht en correcte levering. Zijn zeer tevreden.

Heel klantgericht

Naam komt niet overeen met de topservice die zij bieden: het meedenken met de klant, bereikbaarheid en alertheid op wat je bestelt. Ze checken en checken om fouten (meestal van de kant van de klant) te voorkomen.

Prachtig terras geworden

Heel positief en goede afstemming over de levering

Mooie kwaliteit tegels voor betaalbare prijs

Bieden goede service en reageren snel. Heel blij met geleverde tegels, mooie kwaliteit en alles volgens afspraak verlopen.

uitstekend

uitstekend

Goed geholpen

Mooie grote showroom overzichtelijk

Top bedrijf

Erg vriendelijk personeel met hoge betrokkenheid. Goed advies en mee denkend. Zeer tevreden.

Goed en snelle levering

Alles verliep vlekkeloos

We werden heel prettig geholpen in de showroom. De uitleg over de tegels en de levering ervan was duidelijk. Het inplannen van de levering op afroep ging heel soepel en verliep helemaal volgens planning. Kortom; van showroom tot levering top geregeld.

super

Erg goede communicatie en supertegels geleverd. Wij hadden hardsteen tegels die super aan de maat waren in dikte en lengte en breedte, en bovendien ook nog betaalbaar.

Top ervaring voor particulier. Zakelijk kan beter..

Prijstechnisch voor de particulier goed. Voor de zakelijke klant mag er wat marge tussen zitten ivm met regelen van het materiaal wat er nu niet is…

Een professioneel bedrijf met goed producten.

m

Alles volgens wens verlopen

Top service en top product

Goede service ben mooi product

Snel en betrouwbaar

Doen wat ze beloven.