Zie later toegevoegde NOTE. - Onbetrouwbaar - wordt niet op (meerdere) emails gereageerd!

30-8 bestelling gedaan en (helaas!) direct per Ideal betaald. Bestel bevestiging en bericht van verzending ontvangen. Ook een email met de factuur en een DHL track & trace code ontvangen. Volgens DHL is het pakket nu op 4 september nogsteeds niet aangeleverd en dus ook nog niet gesorteerd voor aflevering. Heb inmiddels 2 emails naar klantenservice ( [email protected] ) gestuurd en ook al 2 bel pogingen gedaan. Op de emails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik wacht nu op een "wonder". NOTE: Na bovenstaande best wel negatieve ervaring heeft de klantenservice contact met mij opgenomen. Met excuses voor dat wat er fout is gegaan is direct actie ondernomen en mij zonder verdere kosten het bestelde item toegestuurd wat, zoals gebruikelijk de volgende dag werd afgeleverd. Jammer dat het zo is gelopen, maar "eind goed al goed".

Beste Wim, Dank voor jouw beoordeling Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest en verder heeft gewezen op de email en uitleg die je is gestuurd. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Een zeer succesvolle aankoop.

De ene dag besteld en de volgende dag in huis en alles correct verlopen. De koop goed verpakt en ben er zeer tevreden mee. Jullie slogan: Betrouwbaar, goedkoop en snel”, scoort subliem!!

top supersnel geleverd

Het product was de volgende dag geleverd, helemaal top

prima op tijd en voldoende info bij product

Snelle levering en goed product

Ik heb dit nog nooit meegemaakt..bestellen en de volgende dag heb je jou bestelling al.Prima service..voor herhaling vatbaar. En de DHL heeft mijn pakketje helemaal tot boven bij mij gebracht..dat heb ik ook nooit meegemaakt..Prima service van hun

Doet wat er beloofd wordt.

Om 22:15 kabel besteld volgende dag om 10:45 afgeleverd op huis adres, Top.

Helder zwembadwater BSI half leeg binnengekregen

Spullen waren snel geleverd. Maar de fles met Helder Zwembadeater van BSI was half leeg aan gekomen. De doos was doorweekt. Dit kan gebeuren, maar na mailen over hoe ik de spullen ontvangen heb, wordt er niet gereageerd. Toch jammer.

Beste Dennis, Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest om de situatie op te lossen. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Snelle levertijd en redelijke product/prijs verhouding

Bestelling was dag erna al aanwezig. Goede service en product/prijs

Retouraanvraag

Een cilinderslot besteld en betaald. Het goede doosje met daarin een compleet verkeerde cilinder. Kan gebeuren. Maar wat niet kan is dat er geen reacties terugkomen op meerdere mails van mijn kant op hoe nu verder. Product is voor mij niet bruikbaar. Kabelshop geeft niet thuis. Hopeloze service tot nu toe.

Beste beoordelaar, Dank voor uw beoordeling en vervelend dat u moeite heeft gehad om in contact te komen. Wij zien dat er op verschillende momenten is gereageerd op jouw contact en hebben naar aanleiding van jouw bericht telefonisch geprobeerd om in contact te komen, Wij komen graag in contact om de situatie verder op te lossen. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Super snel geleverd

Goed verzorgd product net zeer snelle levering

‘s avonds besteld en de dag erna in huis

Geen klachten en snelle levering

Super snel geleverd !

Keurig en erg snel. geleverd Netjes verpakt

prima afhandeljng

Navigatie door de website zou wat beter kunnen maar communicatie en bezorgsnelheid prima

Goed product

Snelle, betrouwbare webshop. Prima prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Gewoon goed!

Zowel de bestelling als de levering ging eenvoudig en zonder gedoe. Het product voldoet helemaal aan de verwachting. Zeker nodig omdat mijn vrouw zonder dit product, met haar gehoorbeperking, niet goed de tv kan verstaan. Dus top!

Goed product en snelle levering

Makkelijk te bestellen, en na telefonisch contact via een link betaald. Een dag later netjes bezorgd en voldoet aan mijn wensen.

Super snel, netjes en goed

Goede kwaliteit Snelle levering

Het product is op tijd bezorgd

Zep voor kunststof ramen is fijn spul .

Perfecte service

Snelle levering Perfect product

Goede ervaring

Goede service, prettig contact, goede uitleg, prettig geprijsd

snelle en goede levering

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Koningsbeltweg 52

1329AK Almere

294720875

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!