Filtre

De levering was vlot

Zeer tevreden met mijn aankoop

S'avonds besteld, s Ochtends in huis. Top

Goede producten voor een prima prijs

een aantal accu's gekocht voor mijn GoPro. Originele merk was nergens meer te verkrijgen en dit leek de beste oplossing voor de beste prijs. De accu's gaan een prima tijd mee tenzij je de hoogste kwaliteit wilt filmen. (maar dat is met originele accu's ook zo denk ik)

Zeer goede service

Snelle levering, en doen wat ze zeggen. Is bij andere weleens snders

Heldere website, snelle levering

alles TOP!

goede produkten en supersnelle levering!

vlotte levering van een goed product

na de bestelling was de accu zeer snel geleverd; top

Erg blij, 10 jaar oude laptop werkt weer!

Erg blij, 10 jaar oude laptop werkt weer!

Een vlot en accuraat afhandelen van de bestelling!

Een prima webshop waar het goed zoeken is naar de "boodschappen" en een afhandeling die accuraat en vlot was.

Beter een nieuwe accu dan een goede machine afdanken

Mijn schroefboormachine werkte nog goed, maar veel minder krachtig en lang dan in het begin. Een nieuwe accu van het "eigen merk" gekocht bij 123accu. Mijn schroefboormachine is weer als nieuw. Hij heeft weer power en is onvermoeibaar. Een goede keuze!!

Gewoon goed

Accu besteld. Ging makkelijk. Bezorging snel. Accu geplaatst. Laptop doet het weer op de accu. Kosten niet te hoog.

Bestelling goed maar accu slecht.

De bestelling was snel en in orde, maar helaas de accu van mij laptop die ik besteld had heeft het een paar keer goed gedaan. Daarna kreeg dus me laptop kuren, maar ik ben persoonlijk opgebeld en hebben we samen naar een oplossing gekeken. Dit is een top service meestal verwacht je dat niet van online shoppen, maar bij 123accu dus wel ik ben zeer tevreden met me overige accu's en de oplossing.

Snel en voordelig

De speciale "Saft" batterijen die ik heb besteld waren bij een reguliere winkel meer als het dubbele van de prijs. De keuze in soorten batterijen is geweldig.

Duidelijke website en goede snelle service

Ik heb een accu besteld en deze werd binnen twee dagen geleverd. De communicatie was duidelijk en goed.

geweldig jullie doen wat jullie beloven ,ga zo door .

ik ga zeker meer bestellen bij jullie

Ik vond dat ik snel en verzorgd ben geholpen

Snelle en correcte manier van afhandelen van mijn bestelling.

Doet gewoon wat het moet doen

Ik had er voor dat geld 2 verwacht

N.v.t

Had een accu nodig voor mijn robot stofzuiger. 1-2-3 accu heeft deze op voorraad en de volgende dag konden wij weer verder met ons leven! :-)

gewoon goed

altijd netjes op tijd geleverd en goede prijs

Eenvoudige bestelprocedure Bestelling op tijd

makelijk te bestellen en super snel geleverd

Top 123 is gewoon heel goed

Goede producten goede prijs

Snelle levering en goede oplossing bij evt. problemen

Regelmatig besteld bij 123.inkt of hun zustermaatschappijen. Ik durf zonder problemen te bestellen, want mocht er een probleem zijn dan is er altijd een oplossing mogelijk.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh Anmeldelser