Filtre

Ruim assortiment Batterijen

Goed geholpen bij mijn keuze voor de juiste oplaadbare batterijtjes en zeer snelle levering!

Snelle levering weinig plezier

De accu werd keurig volgens afspraak geleverd. Het probleem echter was dat de accu niet opgeladen werd terwijl de lader in orde is, ik wilde er graag een tweede accu bij. Geen probleem ik kon de accu retourneren en zou mijn geld terug krijgen. Wat wel lastig is is dat je zelf de verzendkosten moet betalen terwijl het product niet in orde is.

Snelle levering, goed product, werkt uitstekend.

Snelle levering, goed product, werkt uitstekend

Goede ervaring, halve ster minder voor extra prul

Helemaal goed bezorgd en goed product (accu boormachine) Alleen jammer dat je twee pennen en een deck kaarten als promomateriaal krijgt. Ik heb genoeg pennen en kaarten. Creëert weer meer afval en dat is nergens voor nodig. Lief bedoeld, maar onnodig dus

Snelle en correcte levering van een zeer goed produkt.

Het is zeer makkelijk om het juiste product op te zoeken en te bestellen. Zeer vlugge reactie en snelle levering.

ongevraagde mailings

ongevraagde mailings, relatief hoge verzendkosten

Makkelijk bestellen, snel binnen!

Overzichtelijk en snel.

Het was prima voor elkaar.

Het was goed verpakt in een doos.

Mega heel erg top, en lekker.

Zeer snelle levering, dit is beter als verwacht en graag wil ik snel weer zaken doen met deze mensen!

Conform de hoog gespannen verwachting

Compleet tevreden

Alles was keurig geregeld!

Uitstekende eerste indruk.

Mijn bestelling werd snel en prima verzorgd bezorgd. Ik ben er erg blij mee,het voldoet volledig aan mijn verwachting.

Moeilijke punten .

Retour zending moest ik 2 keer versturen. Waarschijnlijk staat het adres in de barcode. Ik denk dat dat vaker voorkomt. Dus het bewaren van de verzend bon is nodig,ik heb er nu twee. Groeten uit Rogat.

verrassend snel, brede keus

Voor het vernieuwen van de batterij van een power backup kon ik drie geschikte soorten vinden bij 123inkt.nl. Alle specificaties waren vermeld en ik kon makkelijk een keuze maken. 's rondas besteld en de volgende dag werd het al bezorgd.

gunstige prijs en snelle levering!!!

gunstige prijs en een snelle levering

Perfekte levering

Artikel voldeet helemaal aan verwachtigen

Snelle afhandeling en perfect produkt

Snelle levering en perfect product.

uitstekend, ruime mogelijkheid voor betaling, ook na levering en snelle afhandeling. zeer betrouwbaar

Snelle levering, netjes verpakt en goede communcatie

Erg tevreden over de bestelling bij 123accu.nl. Makkelijk te bestellen, snel geleverd in een goede verpakking en netjes op de hoogte gehouden van de verzending.

Een herhaling waard

Perfect ! Levering 10 Artikel 10

Goede afhandeling, goed product

Goede afhandeling, goed product

Zeer snel en correct

Dikke tien. Bedankt

Prijs en kwaliteit en super snelle levering. We houden u in ons achterhoofd als bedrijf als weer wat nodig hebben.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh Anmeldelser