Correcte behandeling

Voldoende keuze en heldere informatie over de producten

Juiste product voor goede prijs binnen de afspraak geleverd

Goede prijskwaliteit verhouding. Snelle levering en goed verpakt.

Goed snel goedklop

Goede en snelle service

Nieuwe accu’s besteld voor de elektrische quad voor mn zoontje. Snel geleverd en nu komt het mooiste, De accu’s waren fris en dus geen oude serie die nog ergens lagen.. Dit houdt dus in dat mn zoontje nu 3 keer zolang kan rijden. Ik ben gegaan voor gel accu’s, die gaan langer mee dan de standaard lood accu’s en hebben een veel beter en hoger laad percentage. Al met al erg blij en tevreden mee! Vriendelijke groeten, Jurgen

Duidelijke website en snelle levering

Laatst een accu besteld voor mijn laptop, hij werd vlug geleverd en hij werkt perfect. Kan mooi weer uren zonder stroom werken, dus gewoon doen zou ik zeggen. Gr Hans

correcte levering

Zeer tevreden.

gewoon goed geregeld

product kwam snel binnen.

Mijn ervaring is goed, artikelen altijd op tijd verzonden

Altijd goede producten en ook snel in huis

Goede thuiswinkel!

Makkelijk winkelen en snelle levering en goed geprijsd

Goed product, keurig en snel geleverd.

Fijne ervaring met 123accu.nl bij het bestellen van de accu’s voor mijn Neato robotstofzuiger. Snel en keurig geleverd en de stofzuiger doet het weer als nieuw.

Top lader

Enige minpunt tot nu toe de kabels mogen wel wat langer

Werkt fantastisch

De accu die ik besteld heb voor mijn iPhone werkt uit de kunst. Ik kan er mijn mobiel meerdere keren (niet voor de volle 100%) mee opladen, ook al ben ik onderweg.

Snelle levering, super

Voor een iets oudere telefoon, geen smartphone, gewoon snel en gemakkelijk een nieuwe accu kunnen bestellen.

Super goed materiaal

Kan eindelijk m'n machientje weer gebruiken... bij 123 accu gevonden wat ik moest hebben...

Degelijk

Prijs kwaliteit zeer goede verhouding, correcte afhandeling!

Top Voor het personeel

Bestelde accu’s waren onderweg paar dagen mailtje gestuurd ! Supersnel antwoordt met de vraag indien morgen niet geleverd ? Dan sturen we direct de bestelling opnieuw en dan gaan we uitzoeken waar de bestelling is achter gebleven dag nadien briefje van de post , met vermelding er ligt een pakje gereed voor afhaling ! En opgelost accu’s reeds in gebruik . Nogmaals dank voor jullie TOP Service heb jullie aangeraden bij een paar vrienden fijne dag en hartelijk dank

Prima accu en snel verzonden

Niks op aan te merken, alles verliep goed. De accu werkt ook prima in mijn laptop!

Vakkundig

Heb batterij voor dyson besteld ze zijden neem deze (goedkoper) en doet het perfect kan weer op volle kracht zuigen.

Super snel geleverd

Accu besteld voor mijn Dyson stofzuiger Snel geleverd! duidelijke site. Als ik een accu nodig heb bestel ik hem hier!! Vooral omdat er veel onbetrouwbaren websites zijn

Snel geleverd voor leuke prijs

Ik heb de accu snel thuis gekregen en hij voldoet prima

Netjes geleverd volgens belofte.

Voor de eerste keer iets besteld bij 123accu.nl. Ben zeer tevreden over de afhandeling hiervan.

Goede afspraken

Levering was prima beter kan het niet.

Overzichtelijke en klantvriendelijke website, snelle levering en producten van goede kwaliteit.

Onlangs heb ik een nieuwe borstel en filters gekocht voor mijn Neato robotstofzuiger. Het was makkelijk om het juiste product op de website te vinden dankzij de eenvoudige zoekfuncties en de begrijpelijke en concrete uitleg. De borstel functioneert naar verwachting en ik ben heel tevreden over de snelle en duidelijke service van 123accu.nl!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh Bewertungen