Gemakkelijk te bestellen

Kon direct de accu voor mijn oude laptop vinden. Niet duur en de volgende dag al in huis.

Goedkoop alternatief

Veel goedkoper dan de originele accu

Prima bedrijf.

De bestelling wordt snel bezorgd.

Xxxxx

Xxxxxxxx

Bestelling goed verlopen. Producten ook goed en volgende dag binnen

Defecte kaart vervangen

1 van de 2 aangekochte geheugenkaarten was van in het begin onbruikbaar (defect?) - na review echter probleemloos nieuw exemplaar ontvangen (deze moet ik nog testen)

Prima!!

kwalitatieve batterij, goede prijs en snelle levering!!!

Gemak!

Uitgebreid assortiment, hoog bestelgemak en duidelijke productinformatie. Helaas zijn de verzendkosten (igv kleinere bestellingen) wat uit verhouding.

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Bijzonder snel en goed. En nog goede uitleg van het sortiment.

Gewoon prima

Correctie afhandeling,

zeer goed

Na ontvangst van mijn bestelling bleek die helaas niet aan de verwachtingen te voldoen, na telf. contact was het geen enkel probleem om het kosteloos om te ruilen!! wat ook per omgaande direct is geleverd, de service van 123 accu heb ik als zeer prettig en snel ervaren .

Super goede materialen en snelle levering

Accu nummer invoeren op de site en bestellen. Klaar. De volgende dag al binnen. Prima kwaliteit.

alles volgens afspraak.

Snelle levering en goed product tegen een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.

Oplichterij eerste klas!

Vervalste merkbatterijen van chinese makelij. Beschrijving misleidend. Niet volledige compatibel en capacitiet niet correct.

Snelle levering, dankuwel!

Gemakkelijk en eenvoudig

Een snelle bediening en levering van de gevraagde produkten. Houden zo mannen.

Accu doet wat het moet.

prima geregeld

via het originele batterijnummer van de headset, snel de vervanging gevonden voor een prima prijs. Vlot geleverd, werkt prima

prima service

Was een verkeerd type, maar prima geregeld in de afhandeling qua retourneren.

Snelle levering aan een goede prijs

voordelig en, belangrijker nog, werkend

de batterij was bedoeld voor een al weer wat oudere beo6 afstandsbediening. de duurdere batterij die ik elders kocht werkte niet. deze wel.

Super goede website

Mijn bestelling geplaatst op een zaterdag, zondag werd ik gebeld en maandag kreeg ik mijn bestelde product binnen. Dus, top geregeld!!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

About 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!