Snelle leveriing, product als beschreven

Zoals aangegevem volgende dag in huis, industriële batterijen.

Snel en makkelijk

Ik had een paar herlaadbare C batterijen nodig en een lader daarvoor. Ik wilde ook een A merk hebben. Bij 123 accu kon ik deze makkelijk vinden, bestellen en betalen ging soepel. De levertijd was erg snel, ik had het de volgende dag, eind van de ochtend al binnen. Perfect!

Bestelling snel en goed verpakt geleverd.

Snelle levering optische beschadiging

De levering was zeer snel. Goed verpakt. Echter het oppervlak van de batterij heeft een storende goed zichtbare beschadiging. Dat vind ik jammer omdat het een batterij betreft die goed zichtbaar is op het navigatie apparaat.

Snel geleverd. Geen problemen Product zoals omschreven. En werk naar toebehoren. Eindelijk kan ik mijn laptop weer normaal gebruiken. Enorm blij mee. Zal hier zeker weer bestellen!

Alles prima

Vlotte levering

De bestelde accu ( eigen merk) is precies dezelfde als de originele Worx accu, maar mijn de helft goedkoper. Levering zoals beloofd de volgende dag c

Fijn geholpen bij het zoeken naar een passende accu.

Zie boven.

goed gelukt

ik kan het ook met een ander vergelijken en jullie waren de beste.

Ik heb de juiste accu gevonden bij 123accu

De accu van mijn fototoestel hield er plotseling mee op. Bij 123accu vond ik snel de juiste accu.

Snel en accuraat

Bestellen via de website ging uitermate soepel. Bevestiging die volgde uitstekend en de volgende dag al in huis. Complimenten hiervoor.

Vlugge en gemakkelijke bediening

Zeer vlotte afhandeling. Snelle levering

Goede producten en snel geleverd!

Goede producten en snel geleverd!

zeer goed

goed overzicht,en snelle levering

Geweldig goed geregeld goed bedrijf

Snel en accuraat geleverd

Kon niet gelijk repareren geen goed gereedschap.

Accu was goed maar set schroevendraaiers paste niet bij de Nintendo moet een t zijn.

Zeer vlotte levering

M’n Bosch GSR9,6 is een handig boormachientje. Maar de originele batterijen waren duur en vlug versleten ! Ik denk en hoop dat deze vervangbatterijen langer meegaan .

ongelooflijk vlotte levering, maar de kaartlezer leest geen xd kaart van olympus , terwijl er op sta

Ik ben nog even aan t uitzoeken waarom die XD kaart niet wordt gelezen. Ik ben een leek op dit gebied en de fout ligt waarschijnlijk juist daar? Olympus XD is zo te zien een geval apart.

Goed en snel

Supersnelle levering TOP

Wat een supersnelle levering, correct Grote waardering!!

Zo makkelijk

Mijn oplaadbare fatboy lamp was er mee opgehouden. Lamp open geschroefd, maar helaas geen typenummer op de accu. Gelukkig kan je op 123accu gewoon op apparaat zoeken. Binnen enkele minuten de juiste vervangende accu gevonden en besteld bij 123accu.nl. De volgende dag viel hij op de deurmat. Klasse.

Super snel en Super makkelijk!

uitstekend

alles was duidelijk en eenvoudig te bestellen

Kwaliteit 100%

Super blij dat het op het volgende dag kan geleverd word !

Beter kan het niet zijn

Na de plaatsing van de bestelling zeer snelle levering, echt een aanrader

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh