goede betrouwbare webshop voor accu's

ik heb bij 123accu een imitatie makita accu besteld, deze is keurig snel geleverd en ik gebruik de accu nu naar volle tevredenheid. ik kan geen verschil in kwaliteit met het origineel vinden. een aanrader!

Accu voor de boormachine

Prima accu, erg tevreden. Leuk dat ze er 2 pennen bij doen, maar deze schrijven absoluut niet lekker, dan zou ik adviseren 1 pen van betere kwaliteit toe te voegen.

Echt 123 geregeld

Perfecte snelle bezorging en ook mijn vragen werden correct en snel behandeld en beantwoord

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering, alleen jammer dat de inkt en de accu's 2 verschillende afdelingen zijn en men dit niet in 1 bestelling kan doen. Medewerkster was zeer attent en heeft prima geholpen!! Dik tevreden!!!!

Ga heel vlug naar 123, daar zit je goed

De accu past precies en hij doet het perfect, plus de prijs was ook goed. Ber er erg blij mee , bedankt 123

Op tijd geleverd prima kwaliteit

Goede webshop, makkelijk en overzichtelijk. Snelle levering.

Vlot geregeld, gebruiksvriendelijke site.

Eerste keer wat besteld, namelijk accu voor mijn fietsnavigatie. Alles prima verlopen.

Snel en keurig geleverd

Bedrijf stuurt keurig verpakt en snel. Zeer grote keuze. Jammer dat voor retourneren extra moet worden betaald.

Goed en snel geleverd

Breed assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd

accu voor Makita6722D

Volgens uw aanbieding is de geleverde accu geschikt voor een Makita 6722D. Na het plaatsen van de accu en vast solderen blijkt de accu te groot qua lengte en een groter volume te hebben. Resultaat de twee delen van de Makita 6722D kunnen niet meer samengevoegd worden tot een geheel. Ondanks het solderen op adequate wijze door 123accu gecompenseerd !

Netjes behandeld

Ben goed geholpen

Perfect en helemaal correct

Zeer correct verpakt en spoedige levering

We bestelden een batterij voor onze muziekspeler. Bleek echter niet de juiste, werd zonderproblemen teruggenomen en alles werd terugbetaald. Prime service.

Perfect; snel, goedkoop en goede spullen

Meerdere keren iets besteld en steeds dezelfde ervaring. En dat anno 2022!

Klantvriendelijkheid top

Onlangs een zending ontvangen waar er goederen ontbraken. Was gebeurd bij de levering dienst. Contact opgenomen met 123 acc.nl en nodige foto's doorgestuurd. Direct reactie gekregen en ontbrekende goederen werden nagestuurd. Dit is TOP.

Gebeld en gevraagd naar nieuwe oplader voor de Dyson. Vervolgens online besteld. Een dag later was de nieuwe accu al binnen.

Uitstekend geleverd.

Mijn Bosch-batterij werkt uitstekend, en past op alle drie mijn toestellen, zijnde een boor,een fietspomp,en een licht en na 10jaar na mijn aankoop. Proficiat Bosch en ook de 123accu.nl voor de snelle en zeer goede levering.

De levering van het bestelde ging zoals aangekondigd snel. Keurig verpakt en voldeed aan de verwachting.

Ervaring met website prima

Alles was makkelijk te lezen bij het bestellen. Ook de levering was erg vlug. Jammer genoeg was de accu welke we besteld hadden niet van de juiste kwaliteit voor waar het bedoeld was. Dat bleek pas in Oostenrijk bij het gebruiken van de Activeon tijdens filmen gedurende het skiën. De accu was telkens met enkele minuten leeg. Maar dit zegt natuurlijk niets over de website.

Snel en goed geleverd

Goed en snel.

zeer goed

alles mooi op tijd en goed geregeld

Supervlotte levering van Dyson accu

Ik ben uiterst tevreden met de bestelling van een Dyson 11 accu Vlotte verwerking, vlugge levering en excellente prijs/kwaliteit. Nodig ? ...DOEN !!!

Snelle levering, prima prijs. Zeer tevreden

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh