Goede snelle levering en uitgebreid assortiment

Ik zocht een specifieke accu. Deze was bij 123accu op voorraad en snel geleverd.

Helemaal goed

Ik werd van het begin tot het eind goed geholpen

Ik had een Chinese accu voor mijn laptop, HP Pavilion g6. Toen deze op was, zocht ik een vervanging op uw website, maar kon die niet vinden. Geen nood. Een mailtje met een foto van de oude accu en U bood mij een alternatief. Die blijkt voortreffelijk te werken.

snelle levering, keurig verpakt en prima prijs

snelle levering, keurig verpakt en prima prijs

Zeer goede service

Vlugge en vlotte levering

Blinken vooral uit in niet reageren

Onlangs een "originele" Acer adapter gekocht. Daar zou geen netstroomkabel bij zitten dus die ook apart gekocht. Toen het pakket kwam bleek dat het geen Acer maar Delta Electronics adapter was en er zat wel een netstroomkabel bij. Ik heb ze een mail gestuurd dat het geen originele Acer was en dat ik bovendien onnodig een kabel extra had besteld en hoe dat opgelost kon worden. Geen reactie. Na onderzoek op internet blijkt dat het merk Delta Electronics een OEM leverancier is van Acer. Nou prima, dus ik heb ze netjes geïnformeerd dat ik niets zou retourneren omdat ik die 5,- van de kabel het niet waard vond en ik heb wel gemeld dat ik het niet netjes vond dat ik geen reactie kreeg. Uiteraard ook nu weer geen reactie ontvangen. Toen ik de adapter uit de verpakking wilde halen, zag ik dat de aansluiting helemaal niet zou passen omdat die veel te dik was. Dus volgens de instructies op de site een retouraanvraag ingevuld en naar ze gemaild. En je voelt hem al aankomen: nog steeds geen reactie. Ik heb mijn twijfels of ik überhaupt een RET nummer ga krijgen waarmee ik de bestelling daadwerkelijk kan retourneren. Kortom, ik bestel er in ieder geval niet meer (en ook niet meer bij 123inkt.nl, wat feitelijk hetzelfde bedrijf is).

Ik kan het iedereen aanraden

Positief

ok

Ik heb 2 batterijen gekocht, maar blijkbaar de verkeerde. na een tijdje werd alles correct rechtgezet, teruggezonden en werd alles terugbetaald.

snelle levereing, maar NFC chip werkt niet

De accu voor een Samsung telefon zou een NFC chip bevatten, maar deze werkt helaas niet, althans betalen met de telefoon lukt niet meer.

De ene dag besteld de andere dag in huis

Tevreden met mijn bestelling!

Bij de aanschaf van een nieuwe accu voor mijn navigatie bleek dat de zwaardere accu niet voldeed aan de eisen/ verwachtingen. (langere inzetbaarheid met fietsen) Na een mailwisseling met de klantenservice en een zeer prettig overleg heb ik een nieuw exemplaar gekregen en ben met deze oplossing super tevreden. Echt een aanbeveling deze afhandeling/ communicatie. Daar kunnen veel andere webshops een voorbeeld aan nemen. Zeer snel en zeer correct afgehandeld. Nogmaals dank. TOP.

Is de perfecte vervanger van het originele

Ik heb dit product geselecteerd omdat die op 1 mm na in dikte, de perfecte vervanger is voor de originele accu's die de originele fabrikant niet meer wil leveren.

mijn ervaring met 123accu.nl is goed.

Had een accu besteld en na een dag netje geleverd. Maar omdat de accu niet goed werkte, contact met de servicedesk gehad en na behoren goed afgehandeld

Snelle levering. Zal in de toekomst nog zeker gebruik van maken.

Netjes en snel geleverd. De prijs ook goed voor accu.

Net als bij 123inkt geldt bij 123accu dat het product sne l wordt geleverd en doodgewoon goed is.

'Savonds om 21.00u een accu voor mijn TomTom besteld en de volgende dag al geleverd. Perfect!

Prima levering, kwaliteit en snel voor een acceptabel tarief, gr

snel, betaalbaar, en precies wat ik nodig zocht!!

op zoek naar een accu voor de voetbaltafel, supersnel geleverd en precies het juiste model.

Snelle levering en de accu’s werken tot nu toe prima.

Snelle levering en prima producten.

Snelle en correcte bediening ,met dank .

geweldig

direct contact en goede levering en aankomsttijd

Snelle levering van prima accu

Goed vertrouwd bedrijf

Snelle en juiste levering tegen goede prijs!

Eerste ervaring met 123accu is mij uitstekend bevallen!

Vlot geleverd en het werkt zials beloofd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh