Snel

Bezorging binnen 24 uur. Site overzichtelijk en enorm assortiment. Scherpe prijzen en relatief lage verzendkosten voor 2 loodaccus.

Zeer tevreden met aankoop!

De accu's van onze schroefboormachine waren stuk. We zagen bij 123accu.nl dat je de accu's ook los kon kopen en dat hebben we gedaan. Ze laden snel op wat heel fijn is en ze doen het goed. Zeer tevreden!

Goed.

Spijtig altijd van de aparte verzendkosten altijd daarom ook een vier sterren .

prima geholpen met advies

kan niet beter

Prima, voldoet volledig aan verwachting

Prima accu, tot nu toe flinke tijd uurtje of 4 zonder aan de stekker op de laptop werken.

Goede service en de accu werkt perfect.

Nieuwe accu bestelt voor mijn amazon Fire 10 inch 7th. generatie. Accu kwam een paar dagen later. Het probleem was er om mijn tablet te openen, zodat ik de accu kon vervangen. Vergde wat tijd, maar het was de moeite waard, want de accu doet het prima. Bij het openen waarschijnlijk mijn tablet beschadigd, maar met de juiste behandeling werkt alles perfect. (Dit was dus mijn eigen schuld.) Ben zeer tevreden over deze update en kan niets slechts over de accu zelf zeggen. Groetjes, J.C.Postma

Goede begeleiding

Per telefoon is mij uitgelegd hoe ik de aankoop kon doen. Dit heb ik zeer prettig ervaren. Ik ga ook de inktcardryde bij u kopen.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en product voldeet aan de goede afmetingen zoals in de omschrijving staat

Snel geleverd , en de batterij werkt perfect !!!

Goed en overzichtelijk. En de accuu werkt perfect !!!

wat een top service

accu besteld voor onze laptop die niet bleek te werken, binnen no-time kwam er een nieuwe accu en deze werkte naar behoren. ze reageren ontzettend snel en zeer klantvriendelijk mee denken en zorgen dat ze heel snel de problemen hebben opgelost

Echt snel

Was makkelijk te vinden op de site en een zeer snelle levering. Egt een aanrader .

Waardeloos

Na een maal gebruik van mjn reciprozaag, laat accu al niet meer op. Denk dat de inkt van deze firma van betere kwaliteit is. I Update: Ben inmiddels door 123 accu benaderd en deze hebben het meer da uitstekend opgelost. Nieuwe accu werkt prima.

Top bedrijf

Zeer snelle levering Product zeer goed En de prijs is is heel redelijk Heb twee accu’s gekocht voor fastool schroef machine erg tevreden en niet te duur werkt goed

Super en snel in huis

de accu werkt niet goed

de accu van merk 123accu lijkt niet goed te werken voor de grasmaaier van Worx. Het lijkt alsof hij te veel energie afgeeft, geeft meer lawaai, werkt wel krachtiger. Korte duur.

1 woord: Topservice

We zijn uitermate tevreden over 123accu.nl. Een snelle levering, het juiste advies na bestelling van een fout type, correcte afhandeling van de retour, creditnota, etc. Hier kunnen menig webwinkel iets van leren. De stofzuiger werkt alweer zoals bij aankoop.

het word perfect geregeld

Geen opmerking

Helemaal tevreden

Mijn bestelling werd tiptop verzorgd en op tijd aangeleverd. De levering voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Vlotte levering.

Goede vervanging voor m'n fluke scope.

Snelle levering, goede prijs!

Makkelijk bestelproces. Ruime keuze en snel geleverd tegen een zeer goede (goedkope) prijs!

Best prijs voor dezelfde product

Gewoon dat. Als je vergelijk, dit is de goedekoopste winkel

Snelle levering, alles conform verwachting

Product conform levertijd geleverd, en naar verwachting

De batterijen zijn keurig afgeleverd.

Deze passen prima in de rookmelders. Hoelang ze het doen en of ze gaan lekken dat kan ik niet zeggen.

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs

Geen problemen ondervonden met levering.

Prima service, snelle levering

Mooie snelle levering, oplader werkt naar behoren

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh