Goede prijs en vlot geleverd

Al een paar keer bestelling geplaatst en steed in orde.

Snelle levering, prima accu

TomTom werkt weer naar behoren met deze accu. Hoe lang hij het uithoud heb ik nog niet getest, maar is in elk geval beter dan de oude die direct uitviel. Wel jammer dat er geen tape bij zit om de accu weer vast te plakken, dus zelf even zorgen voor goede dubbelzijdige tape.

Snel en vlug

Ik zou ook mijn vrienden het doorgeven

De bestelling en levering zijn zeer vlot en correct verlopen

De zoektocht voor de juiste batterij voor onze handstofzuiger van Dyson was handig op jullie website, en duidelijk welk model ik moest bestellen. Op 2 dagen was de levering al gebeurd en goed aangekomen. Bij het monteren was het inderdaad de goeie batterij en onze stofzuiger is weer dagelijks in gebruik. Dank voor jullie snelle en juiste service.

Snel

Vragen waren snel beantwoord en zending kwam ook snel. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen

Zeer snelle levering

Ik had op kort termijn een nieuwe accu nodig voor een fietscomputer. Hoewel ik wat laat had besteld kwam hij toch netjes de volgende dag in de bus. Super!

Ze doen wat ze beloven

Nieuwe accu besteld en de volgende dag in huis. Prima service en de prijs kwaliteit is ook top.

best

snel en goed

wat een snelle aflevering lijkt overtoom wel

toppie

Toppie

Eerste ervaring met jullie website is super,overzichtelijk en snel en niet onbelangrijk goede prijzen. Aflevering snel en keurog verzorgd!

Ik kan niets anders zeggen dan dat deze deal prefect is verlopen.

Ik kan niets anders zeggen dan dat deze deal prefect is verlopen.

Meteen de goeie

Blij met mijn nieuwe accu. Geen last meer van plotseling uitvallen of korte gebruikstijd. Snelle levering. Goed verpakt.

Laat in de avond mijn accu besteld voor mijn motor en en volgende dag bij mij thuis geleverd! Dezelfde dag nog gemonteerd zodat ik kon motorrijden!

Snel geleverd en een kwalitatief goed product

Het product voldoet aan de verwachtingen

Een nieuwe batterij voor je pc hoeft niet zo duur te zijn. Naast de originele ook een gelijkaardige te verkrijgen die niet zo duur is.

De levering was snel en in orde De doos mag voor de zware accu's iets steviger zijn. Hij was stuk gegaan.

top

Goede spullen voor een goede prijs, een zeer goed bedrijf.

Goede materialen en ook de service is goed

Zeer tevreden over service en materialen

Goede vervangende accu snel en goed geregeld!

Kapot scheerapparaat?, Ne de accu had het begeven, vervangen van de accu durf ik zelf wel aan, Op 123accu snel het juiste artikel gevonden en bestelt! montage was snelgedaas, meteen alles perfect schoongemaakt, ik kan weer goed geschoren door het leven! Dankzij eigen handigheid en ondersteunt door de snelle en goede levering van 123accu!

Gewoon goed en snel

super

snel en in orde geleverd

Snel en juist

Snelle levering en goed duidelijk.

Geweldige service en product.

Een nieuwe batterij voor mijn Marits gekocht, wel een eigen merk accu voor de Makita deze doet het geweldig. Hij was goed verpakt en netjes verzonden. Voor is het een dikke tien.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh