steeds correct

ik bestel al enkele jaren, en steeds is het met zorg behandeld correct en vlugge levering. indien er iets fout gaat, wordt deze professioneel snel opgelost.

Goede snelle service

Accu van eigen merk is uitstekend

De beste.

De beste hoog kwaliteit en laag prijs.

Super snelle levering en topproducten!

Super snelle levering en topproducten!

Snelle correcte levering!

Uitstekende ervaringen met deze winkel en snelle juiste leveringen.

Snelle levering van de bestelde accu's

Ik vind heer goede service en een snelle dienst.

Tijdens aankoopging het perfect. Alles is goed geregeld en goed gegaan. Eerlijk gezegd, Over het oplaadbare apparaat en batterijen ben ik niet tevreden. Normaal gesproken elke opgeladen batterij moet 90 uur werken. Deze werken niet langer dan 12uur. Kortom ik moet elke dag laten opladen. Normale batterijen werken 90 uur totaal. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Bij voorbaat dank, S. Sedaghat

Makkelijk besteld en erg snel geleverd

Ik had snel een oplader nodig voor m'n ouwe videocamera en deze was bij 123accu op voorraad. Besteld en daags erop in huis! Zoals bij de andere 123-websites (123inkt en dergelijke) is ook hier de behandelingstijd en de verzending dik in orde. Erg veel producten op voorraad en erg snel thuisbezorgd.

uitstekend

Eenvoudig bestellen uit groot assortiment en alternatieven. Snelle levering.

Prima levering, en service

Prima levering, in twee dagen thuis ontvangen, goed verpakt ,mooie prijs.

Goede prijs, snelle levering, prima product

Accu voor een JBl-speaker gezocht, gevonden, betaald en ontvangen. Prima shop!

Doen veel moeite om klant te helpen.

Had een ouder type boormachine en bleek een vervangende accu nodig te hebben. Na een verkeerde bestelling toch nog alles goed gekomen.

Beloofd en geleverd

Na een lange tijd niet gefotografeerd te hebben bleek de accu van mijn Canon 60D te zijn overleden. Bestelde vroeger bij Batteryking ,maar ik herinnerde dat dit bedrijf was opgegaan in 123accu. De accu was snel gevonden in het enorme aanbod en lag de volgende dag al op de deurmat. Bestelgemak in optima forma.

Een perfecte service en kwaliteit.

Het geleverde is goed bevallen.

zeer goed

Heb verschillende Batterijen gevonden die moeilijk te verkrijgen zijn zeker voor de toestellen die wat ouder zijn

Overzichtelijke website en vlot geleverd

Overzichtelijke website en vlot geleverd

Prima product

Zo hoort het te gaan. Bestellen, betalen, ontvangen binnen 24 uur voor een goede prijs. Een voorbeeld voor anderen!!! Groetjes Elbersen Ijsselstein.

Snelle levering en beste prijs

De volgende dag in huis, accu heeft dubbele capaciteit vergeleken met de originele en is de helft goedkoper!

Heb mijn probleem via mail voorgelegd, kreeg vlot een kort maar zeer kompleet antwoord met de juiste opties!!! Voor mij het juiste produkt besteld dat zeer vlot werd geleverd!!! Chapeau

Goed geleverd, maar kan denk ik wel sneller.

Duidelijke info

Supersnelle levering

Goede prijs snelle levering gewoonTop

Groot assortiment, lage prijzen

Mijn bestelling van batterijen is zeer vakkundig en snel uitgevoerd. Voor niet voorradige artikelen zijn betere en duurdere artikelen zonder extra kosten aan mij gestuurd. Zelfs een dag na bestelling al mogen ontvangen

Bestel proces en Service zijn top

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh