snel geleverd

volgende x weer

Goede ervaring met 123 divers

Zeer snelle leveringen, goed en netjes verpakt.

Betrouwbaar en snel

Het artikel is op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Snelle levering en de accu grasmaaier werkt prima

Top een en al energie

Accu op laden en de boormachine draaide als van ouds. Lang geleden dat dit het geval was. Ben er zeer blij mee.

Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Keurig en netjes geleverd

Dat het goed duidelijk staat beschreven wat je wil bestellen

Snel geleverd erg fijn

Super snel geleverd!

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Prima vervanging

De vervangende accu paste perfect in de laptop

uitmuntend

Bij diverse bestellingen de afwikkeling keer op keer als heel prettig ervaren!

Snel geleverd en goed product

Na mijn bestelling van de accu voor mijn motor, had ik deze een dag later in huis. Snel geleverd en de accu is prima.

Kwalitatief prima accu. Mijn Tom Tom is weer 100%

Nieuwe accu gekocht voor mijn Tom Tom. Accu paste precies. Tom Tom werkt nu weer 100%. Vlotte verzending.

Snelle verzending, prima selectie.

De laptop waarvoor ik een accu heb besteld is zeer oud, waardoor ik niet zeker was of er nog accu's voor gemaakt werden. 123accu had deze echter wel op voorraad, en snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Helemaal fijn en goed materiaal, prima accu voor mijn marifoon. Ben van weinig woorden, but helemaal happy met mijn aankoop. Hartelijk dank. Jan

. ''ik ben tevreden over U: 123accu.nl''

. Ik overdrijf niet als ik letterlijk en figuurlijk zeg: ''ik ben tevreden over U: 123accu.nl''

Goed procuct

Ik heb voor mijn Dyson stofzuiger een nieuw accupakket besteld van het eigen huismerk. Zeer snel geleverd en net zo degelijk en goed als het pakket van Dyson. Wil je geld besparen, ga dan voor het huismerk. Super tevreden.

Een heel snelle levering

Correct en snelle levering

Prima accu eigen merk

Snel geleverd en kwaliteit die je van 1 2 3 Accu mag verwachte. Prima dus.

Gewoon als beloofd snel geleverd, niets op aan te merken

Accu die ik besteld had werd niet geaccepteerd door mijn laptop. En kon deze makkelijk inwisselen.

Goed verzorgde levering van bestelling ondanks incompetentie PostNL.

De door mij bestelde accu, die snel te vinden was op de website, werd de volgende dag goed verpakt afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt. Dit was niet de bedoeling, ik zat er op te wachten, maar PostNL heeft het pakketje niet bij mij aan huis aangeboden en middels een e-mailtje doodleuk laten weten dat "men mij gemist had". Dit is een bewuste tactiek van deze vervoerder waaraan deze zich in mijn geval al zeker vier keer eerder schuldig heeft gemaakt. Ik ben het pakketje dan maar noodgedwongen gaan afhalen. Klagen bij PostNL doe ik wel altijd maar helpt kennelijk helemaal niets. Reageren doet men ook nooit. Over de service van 123accu.nl en het geleverde product ben ik echter wel zeer tevreden.

Snelle service en goed materiaal

De ene dag besteld, de daaropvolgende dag staat het al voor je deur. Beter en sneller kan niet.

Top dat in alle opzichten!

voldoet aan de verwachtingen en snel geleverd.

100% tevreden.

Snel en correct geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh