De accu is netjes geleverd!

Ik heb een vervangende accu voor een boormachine besteld op de website. Zoeken op merk gaat makkelijk. En de accu is daarna netjes geleverd!

Tevreden, levering was prima.

de order is perfect uitgevoerd en de volgende dag ontvangen.

In voorkomende gevallen zal ik weer bij 123.accu bestellen.

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Ben zeer tevreden

Great!

Delivered on time. Exactly what was described. Works perfect. Great Price. Can't ask for anything better.

Overzichtelijke site en vlotte afwerking van de bestelling

Duidelijke en overzichtelijke webshop, vlotte afwerking van mijn bestelling

Geweldig spul !

Accu besteld en na `t weekend binnen , werkt perfect ! `N vriend van mij had ook zijn accu kapot en heeft er ook een besteld en is ook uiterst tevreden ! PRIMA !!!!!

perfecte levering

product is wat ik ervan verwacht heb

prima geholpen en snel geleverd

snelle levering en duidelijk verhaal bij het product

Beste dienst

Service impeccable, très professionnel et super rapide.

Dyson stofzuiger doet het beter dan ooit

Batterij van de Dyson steelstofzuiger was slecht, gelukkig kon via Google een imitatie batterij vinden bij 123accu.NL. Tot mijn verbazing past alles perfect en doet de dyson het beter dan ooit. Ik raad deze batterij aan, is beter dan origineel en ook nog eens goedkoper.

Alles snel geleverd in goede staat

Ik heb alles goed en snel ontvangen het doet geheel mijn verwachting.

Goede website, alles makkelijk te.vinden.snelle en goede levering. Niks mis mee aan te bevelen

Oké

Verkeerde batterij gekocht

Snelle levering ... maar verkeerd gekocht.

Super goeie klanten service

Mijn schroefmachine deed het niet meer en ik ging ervan uit dat een nieuwe batterij zou helpen. Ik bestelde er een bij 123accu, maar toen werkte de schroefmachine nog steeds niet. Ik vroeg om een andere batterij omdat ik dacht dat de eerste batterij niet werkte. 2 dagen later ontving ik de nieuwe batterij al, samen met een flesje wijn als excuses. De eerste batterij zou ik dan terugsturen, waarna de factuur voor de nieuwe zou komen te vervallen. Toen de schroefmachine alsnog niet bleek te werken besefte ik dat mijn schroefmachine gewoon stuk was. Ik mocht de laatst geleverde batterij gratis terugsturen en gedurende heel het proces is de klantenservice super vriendelijk en snel geweest bij het beantwoorden van mijn mails. Ik raad hen dus absoluut aan!

HEEL GOEDE SERVICE

Snelle levering en ook perfecte na service.

tot nu toe super accuus

goede vervang accuus

Gemakkelijk en eenvoudig te bestellen

Veel keus

Zeer goede

Zeer goeie service

Afhandeling van de bestelling

Werd snel en prefect tot in de puntjes verzorgt. Als dit voor de toekomst zo blijft word het een groot succes.

geleverd wat ik wilde hebben

Goede zoekmachine en goede artikel snel geleverd

Snelle levering, accu werkt prima.

Snelle levering, accu werkt prima...

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh