goed product gekocht en prima geholpen door uw medewerker

ik had een laptopaccu nodig die ik op uw site niet kon vinden. Een zeer vriendelijke medewerker heeft mij vervolgens uitstekend op weg geholpen. De accu kwam snel en werkt perfect. Dus alle lof.

Een schot in de roos,precies wat ik zocht.

Mijn Metabo boormachine is niet meer in productie,dus ook de accu niet.De leverancier opperde om het bij 123.nl te proberen.Ik kende U al van de cartridges,maar dit was een eye-opener. Uitstekend produkt en.........bijna voor 1/3 van de prijs. Super

Werkt na dag laden

Accu voor mijn oudere GSM werkt prima, maar moest wel een hele dag laden. Een uurtje laden werkte niet en ik dacht dat hij defect was.

Juiste artikel..juiste prijs..snel en goed geleverd

prima levering

Snelle en keurige levering

Uitstekende service, prima product

Voldoet aan alle verwachting

Precies zoals het hoort

Makkelijk bestellen, betalen en het wordt ook nog eens de volgende dag geleverd. Precies zoals het hoort.

Prima levering

Prijs en levering is prima, wel krijg je wat veel meuk bij je bestelling (123-pritfstift , 123-pennen..) Van mij hoeft dat niet, hoewel het wel grappig is dat ze dat doen. (en het prima pennen zijn)

Geweldige service

Accu laptop beviel niet. Snel en zonder problemen omgeruild.

Goede prijs en zeer snel geleverd

Ik had batterijen voor mijn huistelefoons nodig en die waren binnen 24 uur geleverd.

Snelle levering van prima product

het bestellen was vrij eenvoudig, de prijs voor het gekozen artikel was keurig. het gehele product voldoet aan alle verwachtingen. kortom snel besteld en snel geleverd een tevreden klant met een goed product

Op tijd besteld, niet geleverd en klantenservice onbereikbaar.

Op donderdag om 19.00 uur een bestelling gedaan van batterijen bij 123accu.nl. Volgens de website binnen 24 uur bezorgd, indien voor 23.00 besteld. Laat er in deze tijden een keer een dag speling op zitten. Het is nu zaterdag en er is nog niets verzonden. Klantenservice is onbereikbaar in het weekend. Tja, dan stapt de klant naar een ander bedrijf dat zijn afspraken wel nakomt. Heb zojuist gecancelled, ben benieuwd of ze er iets mee doen.

grote keus en vlot te bestellen

grote keus aan materiaal

Beste internetbedrijf van het jaar 2020

Is echt een topper onder de internetbedrijven.Is echt Award waardig, een dikke 10 voor de geweldige service die ik heb ondervonden bij een probleem met de geleverde accu's. Werd direct omgeruild. Hier wordt Garantie met HOOFDLETTERS geschreven. Johan van Leeuwen Zeewolde

gebruikstijd valt enigszins tegen.

Na ruim 3 jaar verving ik de accu van mijn SamsungJ5 2016 door deze nieuwe accu. De oude originele accu ging nog maar 24 uur mee. Deze nieuwe accu gaat na (aantal) volle ladingen ongeveer 48 uur mee.

Duidelijke website. Snelle levering.

Mijn bestelling in goede orde ontvangen. Snelle en correcte levering.

Matige accu

Ik weet niet of ik een productie fout heb of het product slecht is Maar de accu valt op willekeurige momenten uit en doet het slechter dan me oude accu Jammer

Makkelijk, Goed overzicht, Goede vooorwaarden, snelle levering

Verbeterpunt: betere foto's en beschrijvingen die het uiterlijk verschil laten zien tussen de laptop accu's voor hetzelfde model maar met verschillende laadcapaciteit.

Accu lijkt prima

Het vervangen van de oude voor de nieuwe natuurlijk zelf gedaan. Dus ik geef mezelf een dikke 10. Was een beste klus!!

Positief

Alles was goed en snel gegaan.

mijn ervaring met123accu zeer goed

123acccu leverd goede service en doet wat het beloofd. ales op tijd geleverd zonder problemen.

uitstekend!

Ik had laat in de ochtend mijn bestelling online gedaan en kwam er na zessen achter dat er 's middags gebeld was. Om 19.30 uur werd er nog een keer gebeld en werden mijn bestelling en adresgegevens even gecheckt. Daags erop werd het pakket al aan de deur bezorgd. Dat noem ik eerste klas service! Bedankt! Frank

top

Overzichtelijke site om je onderdeel te zoeken, niet duur en goede service!Aanrader.

Overzichtelijke site om je onderdeel te zoeken, niet duur en snel geleverd!Aanrader.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh