Juiste levering op de juiste tijd geleverd.

Van de te vervangen accu was snel een alternatieve accu gevonden, besteld en geleverd.

Ruk

Verkoopt producten die niet leverbaar zijn.

Snelle levering & goeie accu

Accu past goed & werkt prima !

Flexibel en snel

Batterij gekocht voor m'n antieke mobieltje. Batterij zou compatibel moeten zijn met de oude, maar was een pietsie dikker te zijn dan de originele. Waardoor m'n mobieltje niet meer gesloten kon worden. Contact opgenomen. Ze hadden ook nog een compatibele in het assortiment die wel de goede dikte had, en hebben die (zonder meerkosten voor mij) gelijk opgestuurd.

Tijdig geleverd!

Goede service. Op tijd geleverd. Alles was in orde. Bedankt!

Perfecte levering

Snelle levering van een goede en prijsgunstige accu

snel en volgens afspraak op tijd

geheel tevreden

Zeer spoedige levering zoals beloofd

prima accu

zou niet weten wat ik hier aan toevoegen moet.

gemakkelijk zelf te plaatsen accu

de accu kon ik zelf gemakkelijk plaatsen en hij werkte meteen heel goed

Top - Snelle levering, goed product

Ik heb een nieuwe accu besteld aan het einde van de dag. D3ze was de volgende middag al bezorgd en hij werkt perfect. Hartstikke bedankt voor deze goede service.

Produkt was in orde, levertijd klopte, alles zoals verwacht

Goede spullen en alles op tijd bezorgd volgens afspraak.

Zie bovenstaande.

Accuraat, klantvriendelijk en snelle levering!

Bedrijf dat meedenkt en zorgvuldig is met het exact invullen van de wens van de koper.

Goede accu vervanging, tegen redelijke prijs.

Makkelijk te vinden op de web site wat ik zocht, en snelle levering bovendien.

Prima accu. Net zoals het origineel.

ervaring met 123inkt was eveneens goed, gaf vertrouwen in bedrijf

Open communicatie, alles is goed verlopen. Functioneren van accu is tot nu toe prima Over Kiyoh: netjes om de voorwaarden voor alle betrokkenen te geven, maar 5 pagina's is wat over the top. Bovendien is het "verklaren naar waarheid" reden om wat huiverig te zijn om dit in te vullen

snel makkelijk en goed

snelle levering nouwkeurige beschrijving en exact als het orgieneel top verkoper ga er meer acu's kopen

Zeg wat je doen en doe wat je zeg

bestelling gedaan en de volgende dag lag het er netjes hoor

Bedankt voor de snelle levering

ik heb al ervaring met 123ink. nl en ben daar zeer tevreden over. Nu had ik batterijen nodig en stootte ik eerder toevallig op 123accu.nl. Dus bestelde ik en de volgende dag werd het al geleverd.

top!!!

De bestelde batterij was heel vlug thuis. Dank hiervoor. Jullie zijn top!

Snelle levering, prima accu.

Overzichtelijke site, snelle levering Gewoon prima service.

Snel en goede acculevering

De Huismerkaccu voor mijn Heggenschaar was wel iets groter als mijn originele accu maar paste goed en deed het direct. Heb hem wel moeten opladen en weet nog niet hoe het gebruik zal zijn

Had een accu voor mijn fotocamera besteld. Snel geleverd en ook nog een pen en pakje speelkaarten erbij

Stipte levering

Accu voor mijn Tomtom. Prima informatie op de site en keurige prijs. Bovendien werd de accu volgens afspraak geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh