Super snel geleverd

Snel en vlug geleverd

Goede en tijdige aflevering

Al langere tijd goede ervaring met inkt123, dus nam ik aan dat accu123 ook zou voldoen. En dat is zo!

Geweldig.

Altijd bestel ik mijn inkt, en ook andere zaken hier. Wordt altijd op tijd geleverd, en is goed verpakt. En het is betaalbaar.

Prima levering voor een goed produkt

Prima accu voor een langer gebruik

Duidelijke informatie, vlotte levering.

Vlug, veilig en voordelig en ze werken nog goed ook !

Uitstekend met meerdere producten, welke door 123, etc geleverd worden.

Keurig verzorgd

Keurig en volgens afspraak

Ruime keuze en snelle levering

Na een tip op de site van 123 geslaagd voor de juiste accu. Prijs oké en snel geleverd. Zal zeker wanneer nodig eerst 123 raadplegen.

Fantastisch. Precies wat ik nodig had.

Snel verzonden. Ik weet nu waar ik ze voortaan besteld.

TOP !

Volledig tevreden met snelle, correcte levering en administratieve afhandeling. TOP. 'S-avonds via internet bestelling geplaatst en volgende dag al geleverd via post. Top.

Voortreffelijk geholpen

Snel

Snelle correcte levering, prima product

Accu besteld voor ouder type Makita boortol. Binnen een dag geleverd. Geleverde accu past netjes en doet wat hij moet doen.

Werkt Perfect

Mijn accu boor is oud na contact gehad te hebben met een medewerker toch de gok gewaagd en werk uitstekend top

Van bestellen tot en met aflevering was het prima.

De kwaliteit van de accu’s kan natuurlijk pas beoordelen over een half jaar. Maar voorlopig gaat het goed.

Geweldige service

Per mail omschreven wat er werd gezocht de medewerker heeft d.m.v vragen stellen het juiste product kunnen verkopen. Complimenten voor de medewerker van 123accu.nl

Prijs kwaliteit verhouding is Topy .

Heb meerdere malen accu,s besteld, duidelijke site, korte levertijd en goedkoop.

Prima geregeld

Prijs/kwaliteit verhouding is niets mis mee. Goed produkt en redelijke prijs.

Snel geleverd, maar een matig product

Ik bestelde 2 reserve-accus voor mijn boormachine/schroevendraaier, maar ze passen niet echt en klikken daarom niet vast hoewel het apparaat er wel op draait. Laden gaat bovendien net zo moeizaam, na veel proberen ‘pakt’ de lader pas.

snel, netjes, "originele" Dell-laptopaccu

Snel geleverd, netjes verpakt, goede prijs

Super snel correcte levering

Zeer goede snelle service en product is gelijk aan beschrijving en plaatje op website

Snel engoed

prima product en snelle levering

Goede webwinkel

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

prima service

Er kon nergens geholpen worden, want het een en ander was verouderd, Dus uit de tijd. Maar hier ben ik tot op heden zeer tevreden.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh