Heel goed en snelle levering van de artikelen.

Ik heb goede ervaring met 123Inkt. Ze leveren snel en alles zit goed en netjes verpakt. Ga zo door en ik zal blijven bestellen bij 123Inkt. Mvg, Cees

Snelle levering tegen marktconforme prijs

Snelle levering tegen marktconforme prijs

Top geholpen en top service!!

Bestelling gedaan, zelf verkeerd adres in gevuld. Kreeg nette melding en na een telefoontje, had ik de dag daarop de bestelling in huis!!

goed en snel geholpe

moest nieuwe accu voor mijn boormachine hebben en is snel en goedkoper geleverd dan een nieuwe originele accu.

Simpel gekregen wat ik besteld heb

Prettig kreeg nog een pen erbij ook

..........

............

Goede site,overzichtelijk,product snel gevonden en snel verstuurd!

Uitstekend!Zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Waar voor je geld

Snelle levering van een kwalitatief hoogwaardige accu tegen een vriendelijke prijs. Ik ben er content mee.

123besteld 123binnen

Al vaker bij een van de 123-shops iets besteld. Ook deze keer was het prima geregeld. Makkelijk zoeken en bestellen. Snel geleverd.

voldoet aan de verwachtingen

Perfect en betrouwbaar

Snel en goed geleverd

Gemakkelijk kiezen van de juiste accu en eenvoudig te bestellen.

Snelle levering Maar al die extra “ rommel” die mee geleverd wordt is niet meer van deze tijd , een pen en een spel kaarten 😫

snelle bezorging

goed in gebruik met het huismerk

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering

Prettig

snelle levering en goede accu

Ik heb de accu nog niet veel in de drone gebruikt, maar de capaciteit is een stuk beter dan de oude. De levering van de accu is vlot en correct verlopen.

Thuismerk gekocht werkt en past perfect tegen een aantrekkelijke prijs.

super service

We hadden een accu besteld voor mijn laptop. Juist artikelnummer maar helaas paste het toch niet. Zonder problemen kunnen terug sturen en heel snel het geld weer op de rekening. Zijn heel snel, klantgericht en vriendelijk. onze grote dank.

Goede en snelle service

Goede ervaringen

Prima, snelle en zorgvuldige levering.

Het product voldoet prima met goede prijs.

Prima !!!

Gewoon GOED !!!

Geweldige service - een geweldig product

Met name de snelle levering en de kwaliteitsartikelen (de cartridges) maken van mij een bijzonder tevreden afnemer.

Goed en snel geleverd

Duidelijk en past perfect. Ik had een accu besteld voor mijn lap top. Goede prijs en snelle levering.

dik tevreden

precies wat we nodig hadden

goede aankoop

snelle bezorging en goede kwaliteit prima service

Prijs/prestatie uitstekend, snelle levering.

Ik ben zeer tevreden met de bestelde akku. Prijs en kwaliteit zijn uitstekend te noemen. Geen enkele reden om een dure originele akku te kopen.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh