Perfecte levering

Ik kan niet anders doen dan mijn prettige levering van de bestelde HP cartridges, die ik de andere dag al ontving, en ik weer fijn kon printen

Snelle levering, werkt naar behoren

Alles ok

prima kwaliteit accu en uitstekende levering.

Ben wel benieuwd naar de levensduur van de accu. Nu

Goede accu's ontvangen voor TomTom

Geleverd zoals verwacht

De bestelling werd geleverd op de aangegeven tijd. Het bestelproces is eenvoudig en duidelijk. Meer verwacht ik ook niet.

Prima eigen merk oplader

Prima vervanger voor black and decker oplader gekocht van het eigen (naamloze) merk. Net zo goed, wel een stuk goedkoper.

Goede en directe communicatie, flexibiliteit en stiptheid

Door een miskoop begon een sequentie aan lastige situaties, maar de klantenservice reageerde telkens binnen een dag zodat de situatie opgelost kon worden. Zelfs na iets of wat vertraging aan mijn kant, volgde er geen repercussies. Geweldige service.

Huismerk accu, maar perfect hoor!

Hoewel her en der wordt aangeraden alleen Dell accu’s te gebruiken doet mijn XPS het weer super met de huismerk accu van 123accu.

Heel tevreden

Juiste en vlugge levering aan goede prijs

Voor de tweede keer een”nieuwe” batterij, maar dan 4 jaar oud.

Ik had bij 123 accu een nieuwe batterij voor mijn iPad Pro besteld en deze netjes gekregen. Echter na montage bleek dat deze steeds uitviel. Ik wilde deze een eerste instantie niet opnieuw wisselen, maar omdat er op deze manier toch niet mee te werken was toch besloten om weer een andere te plaatsen. Deze tweede ook netjes ontvangen, maar na montage bleek deze accu totaal leeg te zijn en duurde het redelijk lang alvorens deze toch begon te laden. Na controle bleek de batterij 4 jaar oud te zijn, maar volgens 123accu was er gewoon een oude chip gebruikt en zou de accu nieuw zijn. De batterij is ook nog eens na 3-3,5 uur leeg, dus al met al veel werk en ellende en niets opgeschoten. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf! Leo Leo

Zeer snelle levering van een prima artikel.

Ik ben zeer tevreden met deze aankoop

Snel geleverd.

Als geadverteerd, dus uitstekend

Doet wat het moet doen, voor een bijzonder schappelijke prijs. Snelle levering, als geadverteerd. Uitstekend

Ik was een tijdje op zoek naar de juiste producten. Toevallig op deze site gekomen en onmiddellijk gevonden wat ik moest hebben. Het was weekend, toen ik mijn bestelling plaatste, maandag namiddag belde de koerier reeds aan! Ik weet nu waar ik eerst moet zoeken om mijn producten te vinden. Dank jullie allen om de consument toch ook te ondersteunen zonder negatieve bedoelingen! Ronald

désolé de ne pas répondre favorablement à votre enquéte, je n'ai toujourt pas reçu ma commande

NECATIF

Almost excellent

I ordered an accu to my TomTom navigation and a basis phone Navi tool kit. Accu perfectly fit and Navi works again. Tool kit would be better quality, too soft. Ordered items has arrived in time.

Accu was goed en de levertijd was als aangegeven.

...

Snel besteld. Binnen een dag geleverd!! Accu voor laptop past precies. Voldoet aan alle eisen.

Snel gevonden, snel besteld en snel bezorgd.

Bij zoektocht naar accu voor een al heel oud accuboormachine kwam ik snel bij 123accu terecht. Accu snel gevonden voor een goede prijs. Kwaliteit zal nog moeten blijken, daar kan ik nu nog niet over oordelen.

Alles was prefect geleverd, op tijd zoals was gezegd

Goed en snel

Ik had mijn reserve batterij de volgende dag binnen. Communicatie over mijn bestelling was compleet en helder. De kwaliteit van de batterij is uitstekend.

Snel besteld , snel geleverd

Was heel simpel om mijn accu te bestellen, wist tenslotte wat ik nodig had. En het was op voorraad! Dus vandaag besteld , de volgende werkdag geleverd. Keurig op tijd geleverd Geen klachten en goed om te weten dat ze ook tegen scherpe prijzen accu's kunnen leveren.

Prima/Slecht

Boor accu besteld. Binnen 24 uur bezorgd. Prima; toen accu lader besteld. Ervaring was immers goed. Zou ook in 24 uur binnen zijn. Mailtje van 123accu: ”komt over 2 maanden(!)”. Telefoontje van 123accu gekregen en andere lader besteld. Die was er wel in 24 uur. Teveel betaald bedrag werd keurig terug gestort.

Prima ervaring met 123accu.

Duidelijke website en een snelle levering.

Snel,goed en goeie prijs

Volgende dag in huis en goed verpakt

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Acerca de 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Comentarios sobre el Kiyoh