Duidelijke site met juiste informatie.

Prima orderbehandeling en levering.

Levering vlot, website oke. Review gebedel bevalt minder. Product ronduit slecht.

De accu's (voor elektrische tandenborstel) zijn na een week of twee al niet meer voldoende om meer dan 1-2 dagen te poetsen.

Wegens vertraging bij DPD werd mijn colis met 1 dag vertraging geleverd. 123accu contacteerde mij en besloot om mijn transportkosten terug te betalen ter commerciele titel. Bedankt voor de snelle opvolging.

Juiste product supersnel geleverd voor een goede prijsoede

Binnen 24 uur in huis en nergens goedkoper kunnen vinden. Top!

Nieuwe accu voor fatboy besteld,. Zeer goede prijs en snelle levering. Wij zijn dik tevreden en onse fatboy heeft weer voeding en brand als vanouds.

gewoon heel goed.

zeer snelle correcte levering.

Zeer attent en hulpvaardig

Mijn mobiele telefoon functioneerde niet meer vanwege een gebroken glasplaat. Kon daardoor ook niets overzetten naar een nieuwe tel. 123accu in Gorinchem heeft alles binnen 24uur voor mij geregeld. Top.

snel en goed

altijd op tijd binnen en een goed product

kan niet beter

kan niet beter alles oke voor herhaling vatbaar

super bedrijf

Snel bestelt Maar ook snel bezorgd

Snelle levering goede kwaliteit en betaalbare prijs

Ik ben super blij en tevreden

Makkelijke website, goed overzichtelijk en snel geleverd voor een goede prijs. Dank jullie wel.

Snelle service, goed product. Top!

Dankzij de accu met extra capaciteit zuigt onze stofzuiger weer de sterren van de hemel. En de goodies in het pakketje zijn zoals altijd weer een aangename bijkomstigheid. Ga zo door!

We gaan er tegenwoordig gewoon vanuit dat het binnen 1 dag geleverd wordt, maar 123accu maakt het elke keer waar.

top.

Binnen enkele dagen geleverd. Het ontvangen materiaal was zeer naar wens

Prima levering

Zelfde hele goede ervaring als met 123inkt.

Super snelle levering en goede kwaliteit accu

Super snelle levering en goede kwaliteit accu

Goede kwaliteit van batterijen aan een scherpe prijs!

Besteld en top geregeld

Prima alles naar wens.

Direct snel goed verpakt (in een goede formaat doos).

Geen op of aanmerkingen

Prima, snelle service

Scherpe prijs en volgende dag geleverd. Dyson stofzuiger werkt terug als nieuw met huismerk batterij 123accu. Bedankt!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

A proposito di 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire