Snel en precies wat ik nodig had!

Goed verpakt en werkt perfect.

perfecte levering

snelle levering /goede prijs /kwaliteitverhouding

Accu voor een laptop besteld en afgezien van de keus en de manier waarop 123accu.nl je helpt de juist accu te selecteren, wordt er gewoon gedaan wat er wordt beloofd. En dat is voor mij de reden bij 123accu.nl en 123inkt.nl te bestellen.

Uitstekend verpakt en levering op tijd, ga zo door.

Fijne verkoper

uitmuntende service en levering

uitmuntende service en levering

Mijn originele accu van de Bosch heggeschaar had het begeven, dus ik moest op zoek naar een andere. 123accu.nl gaf de juiste oplossing. De alternatieve accu werkt heel erg goed en naar verwachting lang meegaand. Volgende keer weet ik waar ik moet zijn; bij de jongens van 123accu.nl

Goed verzorgd, snel geleverd.

Goed verzorgd snel geleverd.

perfect

Goede website Corecte prijs Snelle levering Top

Prima, nog accu voor heel oude boormachine.

Prima geholpen, accu voor heel oude Metabo boormachine. In éénkeer goed en machine doet het weer uitstekend.

Zoals altijd snelle en correcte levering

bestelling goed ontvangen. alleen vind het verspilling van karton/ papier. we hadden 2 batterijen besteld en die zaten in een doos waar nog wel 10 batterijen bij konden. ik vind dat het ook in een envelop met bubbelplastic verstuurd had kunnen worden. gewoon verspilling

goed en snel

goede service en snel geleverd

zeer snelle levering

In de middag besteld en de volgende dag bezorgd op het eiland Texel. Super

Prima verzorgd

Prima verzorgd

Overzichtelijke site en uitstekende service zijn jullie sterkte.

Door slecht gebruik van een draagbare springzaag, had ik de originele batterijen overladen en waren deze gedeeltelijk gesmolten. In een minimum van tijd vond ik op jullie site de juiste batterijen (maten en elektrische data).µ Ik heb de oude accu's los gesoldeerd en de nieuwe ingebouwd. Intussen is de klus geklaard en ligt mijn springzaag klaar voor de volgende taak.

Bestellen bij 123accu.nl is altijd een schot in de roos.

Duidelijke informatie en altijd correct in bestelling en levering.

Snel en goed ontvangen

goede koop

ik heb een laptop accu gekocht hij bevalt mij zeer goed en heb er veel plezier aan en vooral het achter af betalen vinden wij fijn, een soort wederzijds vertrouwen tot de volgende bestelling.

Snelle levering van een correct werkende accu voor mijn Samsung Gear S3 Classic

Product de volgende werkdag geleverd. Accu past prima in het horloge. Voldoet aan de beschrijving en nu heeft het horloge weet een looptijd van ruim 2 dagen.

Goede service zoals bij elk 123 bedrijf. Doen wat ze beloven en doen dat supersnel

Snelle levering en een goede prijs.

Het enige minpuntje wat ik moet melden is het originele accupack bestaat uit 11 NiCd cellen terwijl het geleverde product uit NiMH cellen bestaat. Dit hadden jullie even kunnen vermelden.

voldeed aan al mijn verwachtingen

Accu van mijn Yamaha/Batavus E-Bike was na 4 jaar gebruik in de 'beveiligings-modus' geraakt. Resetten of reparatie niet mogelijk. Orgineel model leverbaar voor 800 - 900 euro. Na enig zoeken op google bleek er een niet orgineel, vervangend model ie koop bij diverse aanbieders waarvan 123 accu's de goedkoopste was: Ongeveer de helft van het orgineel en met 1/5 meer vermogen. Accu binnen 17 uur in huis en hij werkt als een zonnetje. (Is wel iets dikker)

VLOTTE LEVERING

VLOTTE LEVERING GEWELDIG!!!!!

Zeer goed . Snelle afwikkeling. Produkt daags na bestelling in huis.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

A proposito di 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire