geweldig

mijn ervaring met 123accu.nl is zeer positief. ik zocht naar een bepaalde batterij en vond deze direct, met meerdere keuzes zelfs. de dag nadien waren mijn bestelde batterijen reeds afgeleverd bij de buur, zodanig dat ik s'avonds als ik thuis kwam direct de batterijen kon benutten. voor mij is er 1 adres als ik batterijen nodig heb...123accu.nl!!!!

Geweldige Servisch.

Netjes verpakt geleverd. De accu werkt uitstekend. Dus ben er blij mee.

uitstekende service

bestelling vlot verlopen en betaling eenvoudig.

Prima accu met juiste kwaliteit

Ik was aanvankelijk sceptisch over de beloofde capaciteit maar toen 123accu zei dat ze me zouden compenseren mocht de capaciteit niet goed zijn, heb ik de accu gekocht. Mijn maairobot maait nu 3x langer op 1 lading dan voorheen dus de capaciteit klopt. De accu past goed op mijn heggenschaar maar minder in de maaier, maar dat was ook het geval met de Ebay-accu (die trouwens niet de beloofde capaciteit had). De thermosensor in de accu is ook aangesloten dus alles lijkt veilig. Ik koop nooit weer een accu op Ebay maar voortaan mooi snel hier.

Bestelling s middags geplaatst . Andere voormiddag bezorgd.

Super snel en gemakkelijk te bestellen en betalen.

een echte aanrader

zeer snelle levering,en heel goede kwaliteit ben zeer tevreden

Snel besteld en nog sneller geleverd.

Mijn eerste bestelling bij 123accu werd boven verwachting prima en juist uitgevoerd.

snel geleverd goede prijs

snel binnen

wat een geweldig bedrijf en wat een service !!!!

donderdagmiddag besteld vrijdagmorgen in huis !! GEWELDIG

Voldoet aan de verwachting ...

Hoort bij de betere

Supersnel en spotgoedkoop

Topper

Betrouwbaar en voordelig

Wij wonen in het buitenland, als we accu's of batterijen nodig bestellen we deze bij 123accu en gaat dan met de vrienden en kennissen post naar ons toe, echt veel voordeliger en betrouwbaarder.

Geweldig tevreden dat ik nog een batterij gevonden heb die op een toestel past van meer dan 20 jaar.

Mijn boormachine draait terug gelijk een naaimachientje, en de batterij gaat zelfs langer mee. Bedankt 123accu-mannen-en -vrouwen. Ik ben echt content. Yves.

Ik heb kort geleden een 17,5accu gekocht en volgende dag in huis accu doet prima al 3 keer leeg gereden zo als hoort .een aanrader 123accu.nl.

Uitstekende 14500 lithium cellen, veel waar voor geld, snelle bezorging.

Aan diverse '123' winkels mankeert tot nu toe niets. Goede waren voor scherpe prijzen, snelle verzending voor heel redelijke tarieven. Geldt wat mij betreft voor 123accu, 123autolakken en 123inkt. Bovendien prettige websteks die geen overbodige vragen stellen.

Een webwinkel die kwaliteit levert !!!

Ik ben al meerdere jaren cliënt bij 123 inkt. Stond onlangs in de winkel van een grote electronica keten zoekend naar een wat grotere blister met oplaadbare penlights. Ik schrok nogal van de prijzen die men vroeg en realiseerde mij op dat moment dat ik al eens iets gelezen had bij 123 inkt over meerdere assortimenten. Thuis even gekeken en zag bij 123-accu precies wat ik zocht, zelfde merk en ondanks de verzendkosten vriendelijker geprijsd. Bestelling was fluitje van een cent en de dag daarop kon ik ze al in gebruik nemen. Helemaal geweldig !!!

niets mis mee

Bestelproces was gemakkelijk, bestelling kwam op tijd en is goed van kwaliteit.

Snelle levering - goede kwaliteit

Vervangbatterij voor een Dyson stofzuiger

duidelijke website, snelle levering

Op zoek naar een accu voor mijn redelijke oude accuschroefmachine. Snel gevonden op de site 123 accu, besteld en de volgende dag in huis!

Snelle levering. Goed verpakt. Kwaliteit niet te zeggen na 3 weken

Uitstekende service en producten

Goede service en snelle levering van goede producten. Ik raad iedereen aan om hier te kopen.

Snelle en juiste levering

Zeer snelle levering. Prima prijs voor eigen merk.

Overzichtelijke site en snel besteld!

Mijn Festool machine had een nieuwe accu nodig en ik kwam al snel bij 123 Accu uit kwestie van uitzoeken betalen en de volgende dag netjes geleverd. Prijs en kwaliteit top!

Prima duidelijke info

Gemakkelijke overzichtelijke site; snelle levering en zelfs een leuke attentie ontvangen.

goed verpakt en snel in huis.

uitstekende service gehad met aan koop van een accu van samsung.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

A proposito di 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire